چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟

به گزارش بلندانیوز، استرالیا یکی از کشورهای محبوب و پیشرفته در سراسر دنیاست که روش های مختلفی برای مهاجرت به آن وجود دارد و شما این شانس را دارید که بین طیف گسترده ای از روش ها انتخاب کنید.

چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که کشور استرالیا را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کنید. از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی آن گرفته تا زبان رسمی این کشور که زبان محبوب و رایج انگلیسی است. بعلاوه این کشور اقتصاد بسیار قدرتمندی دارد و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است از این رو می توانید درآمد خوب و در نتیجه زندگی خوبی در این کشور داشته باشید. در ادامه شما را با انواع روش های مهاجرت به استرالیا بیشتر آشنا می کنیم.

مهاجرت کاری به استرالیا، کشوری با نرخ بیکاری 5 درصد!

استرالیا از نظر رشد کسب و کارها در صندلی بسیار خوبی قرار داشته و یک اقتصاد رو به رشد است. از این به نظر می رسد که مهاجرت کاری به این کشور، انتخاب بسیار مناسبی برای ورود به آن است. مهاجرت کاری به استرالیا به روش های مختلفی انجام می گردد. هر کدام از این ویزاها در یک Sub class قرار دارند. شماره دو مورد از مهم ترین این sub class ها عبارتند از : 189 و 190. در ساب کلاس 189، فرد به صورت مستقل برای ورود و کار به این کشور درخواست می دهد. در ساب کلاس 190 فرد حمایتی از یکی شهرهای استرالیا دارد. هر کدام از ویزاهای کاری استرالیا شرایط خاص خود را دارند و به مدارک ویژه ای احتیاج دارند.

برای مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری، دست به جیب شوید

اگر وضع اقتصادی بسیار خوبی دارید، می توانید به وسیله سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنید. ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت، در این کشور بسیار پایین است و اقتصاد بسیار قدرتمندی دارد؛ از این رو کشور مناسبی برای سرمایه گذاری است. اگر سرمایه زیادی دارید می توانید در این کشور کسب و کارتان را به راه بیاندازید و کارآفرینی کنید. مهاجرت به استرالیا به وسیله سرمایه گذاری، یکی از گرانترین روش های مهاجرتی به این کشور است. با این حال، اگر قدرت انجام آن را داشته باشید، سود زیادی در انتظار شماست.

همسر استرالیایی پیدا کنید

یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا ازدواج با یک استرالیایی یا فردی است که اقامت این کشور را دارد. از آنجایی که کلاهبرداری ها در این نوع مهاجرت بیش از حد زیاد شده است، سختگیری بر سر آن افزایش پیدا کرده و شما نه تنها باید ثابت کنید که سالهای زیادی با همسر خود زندگی کرده اید بلکه همسر شما نیز باید اثبات کند که تمکن اقتصادی نگهداری از شما را دارد و مشکل پزشکی خاصی ندارد. بعلاوه در این روش مجبور هستید تا چندین سال اقامت خود را تمدید کنید تا در نهایت بتوانید اقامت دائم این کشور را بدست آورید.

درس بخوانید و مهاجرت کنید

مهاجرت تحصیلی به استرالیا از بسیاری از جهات، عملی منطقی به نظر می رسد و بهترین شیوه مهاجرتی به این کشور قلمداد می گردد شما نه تنها این شانس را دارید که در دانشگاه های معتبر این کشور تحصیل کنید، بلکه می توانید در طول این مدت شرایط کشور را ارزیابی کنید و ببینید آیا به زندگی بلند مدت در آن علاقه دارید یا خیر. تحصیل در این کشور رایگان نیست و شما باید بسته به رشته و مقطعی که در آن درس می خوانید از 15 تا 37 هزار دلار پرداخت کنید. با این حال اگر بتوانید بورسیه تحصیلی استرالیا را بگیرید این روش مهاجرتی به یکی از آسانترین روش های مهاجرتی به استرالیا تبدیل می گردد.

مزیت دیگر تحصیل در استرالیا این است که بعد از سرانجام تحصیل به راحتی می توانید وارد بازار کار این کشور شوید زیرا موقعیت های شغلی برای افرادی که تحصیلات خود را در این کشور گذرانده باشند، راحت تر پیدا می گردد. مدرک تحصیلی دانشگاه های استرالیا در بسیار از کشورهای دنیا نیز مورد تایید است که شما می توانید در آنها هم مشغول به کار شوید.

در استرالیا بدرخشید

استرالیا به افراد بااستعداد در زمینه های علمی، هنری و ورزشی، افراد نخبه و برجسته و افرادی که در رشته خود در سطح دنیای ممتاز هستند، ویزای استعدادهای درخشان می دهد تا این افراد بتوانند در این کشور به فعالیت های خود ادامه دهند. برای دریافت این ویزا شرایط خاصی وجود دارد از جمله اینکه اثبات کنید برای استرالیا سودمند هستید، می توانید در زمینه خود در این کشور کار پیدا کنید و موفقیت های شما در سطح بین المللی و در سال های اخیر بوده باشد.

موسسه مهاجرتی صباپلن را در یاد داشته باشید

انتخاب روش درست مهاجرتی به استرالیا می تواند بسیار گیج کننده باشد. شما در این راه به مشاورین برجسته و باسابقه ای مانند کارشناسان ما در موسسه حقوقی و مهاجرتی صباپلن (sabaplan.com)احتیاج دارید. ما به شما یاری می کنیم بهترین روش مهاجرتی را انتخاب کرده و به درستی برای دریافت ویزای مربوطه اقدام کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1430

به "چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید