پیش بینی افتتاح شهربازی مدرن ارومیه تا 3 ماه دیگر

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی 3 ماهه افتتاح شهربازی مدرن ارومیه خبر داد.

پیش بینی افتتاح شهربازی مدرن ارومیه تا 3 ماه دیگر

روح الله حضرت پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: همه دستگاه های خریداری شده شهربازی وارد کشور شده و در گمرک جلفا نگهداری می شود تا شرایط لازم برای نصب دستگاه ها مهیا شود که امید است با مساعد بودن جو مناسب استان از نظر بارندگی تا 3 ماه دیگر شهربازی مدرن ارومیه افتتاح شود.

وی با بیان این که فضاسازی های لازم برای افتتاح شهربازی مدرن ارومیه اجرا شده است، اضافه نمود: فنداسیون و زیر ساخت های لازم و مطمئن برای نصب دستگاه ها در حال انجام است و مهندسان ایتالیایی برای جاسازی دستگاه ها در چی چست حاضر هستند.

حضرت پور در خصوص دستگاه های شهربازی مدرن ارومیه گفت: ایجاد یک شهربازی مدرن از چند سال گذشته یکی از مهم ترین نیازها و معضلات شهری بوده و دستگاه های شهربازی مدرن ارومیه از جمله چرخ فلک 40 متری در این منطقه بی نظیر است.

کننده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که معماری اسلامی زیبایی برای محوطه شهربازی طراحی شده است، اضافه نمود: 600 هزار نهال و گل در محوطه فضای سبز شهربازی کاشته شده است و کار فضای سبز و زیباسازی محوطه به اتمام رسیده است.

وی از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی شهربازی ارومیه خبرداد و گفت: به جد پیگیر اتمام کار شهربازی هستیم و کارگران و مهندسین فعالانه در جهت اتمام کار شهربازی و افتتاح آن در موعد مقرر تلاش می کنند.

کننده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر علت انتخاب محل احداث شهربازی ارومیه گفت: منطقه چی چست به علت مراجعه کنندگان و توریست پذیری بالای آن محل مناسبی برای شهربازی است و علاوه بر احداث مرکز تفریحی و شهربازی مدرن ارومیه شاهد احداث بازار و مراکز رفاهی برای جذب توریست در منطقه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 518

به "پیش بینی افتتاح شهربازی مدرن ارومیه تا 3 ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افتتاح شهربازی مدرن ارومیه تا 3 ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید