رایزنی بوگدانوف با وزیر خارجه دولت لیبی درباره اوضاع این کشور

به گزارش بلندانیوز، معاون وزیر خارجه و نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه و آفریقا و وزیر امور خارجه دولت لیبی، مستقر در شرق این کشور، به رایزنی درباره وظایف مربوط به کمک به انجام گفت وگوهای ملی بین تمامی نیروهای سیاسی لیبی پرداختند.

رایزنی بوگدانوف با وزیر خارجه دولت لیبی درباره اوضاع این کشور

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و عبدالهادی الحویج وزیر امور خارجه دولت لیبی که در مناطق شرقی این کشور مستقر است، در جریان رایزنی هایی در مسکو، درباره وظایف مربوط به کمک به انجام گفت وگوها بین طرفین مناقشه در لیبی، به تبادل نظر پرداختند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق اطلاعات منتشره از سوی وزارت خارجه روسیه، در جریان این رایزنی ها، توجه اصلی طرفین روی شرایط فعلی لیبی و اوضاع پیرامون آن معطوف بود. در عین حال، وظایف مربوط به کمک موثر بر انجام گفت وگوهای پایدار بین لیبیایی ها با مشارکت تمامی نیروهای سیاسی تأثیرگذار در این کشور و در جهت تأمین منافع مردم لیبی و تحقق راه حل کنفرانس بین المللی برلین و مطابق با قطعنامه شماره 1510 شورای امنیت سازمان ملل، مورد بحث و بررسی دیپلمات های دو کشور قرار گرفت.

معاون وزیر خارجه روسیه بار دیگر بر حمایت کامل و بدون تغییر مسکو از حفظ وحدت، استقلال و تمامیت ارضی کشور لیبی تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1246

به "رایزنی بوگدانوف با وزیر خارجه دولت لیبی درباره اوضاع این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی بوگدانوف با وزیر خارجه دولت لیبی درباره اوضاع این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید