کمبود تجهیزات مقابله با کرونا در آمریکا

به گزارش بلندانیوز، سوالات خبرنگاران آمریکایی در اعتراض به کمبود تجهیزات پزشکی بایدن را به چالش کشید.

کمبود تجهیزات مقابله با کرونا در آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، بایدن در طول سخنرانی روز گذشته خود برنامه هایی را برای خرید و توزیع تقریباً 500 میلیون تست کووید-19 در میان کمبودهای بزرگ در سراسر کشور شرح داد.رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اش تلاش می کرد تا کمبود تجهیزات مقابله با کرونا را عادی نشان داده و به شیوع گسترده امیکرون ربط دهد.

فیل متینگلی، خبرنگار سی ان ان به دلیل این کمبودها، این سوال را خاطرنشان کرد، که آیا این امر به عنوان یک شکست از سوی دولت بایدن قابل پذیرش است؟

وی در ادامه سوال هایش خاطرنشان کرد: در زمان آزمایش، شما گفتید که ما باید بهتر عمل کنیم، اما مقامات بهداشت عمومی ماه هاست که می گویند شما باید آزمایش های سریع را فقط برای همین لحظه انجام دهید. آیا این شکست است که شما اندازه کافی آزمایش برای همه نداشته باشید. آیا می توانند همین الان، اگر به آن نیاز دارند، یکی را دریافت کنند؟

بایدن در پاسخ این خبرنگارکه از او سوال کرده و قصد داشت تا وی را به چالش بکشد گفت: نه اینطور نیست. زیرا اگر متوجه شدید کووید به سرعت در حال توسعه است. فقط در ماه گذشته تقریباً یک شبه رخ داد بنابراین، این یک شکست نیست، اما زنگ خطر به صدا درآمد. فکر نمی کنم کسی پیش بینی کرده باشد که این اتفاق بیفتد. امیکرون به سرعت در حال توسعه بود بنابراین سؤال این است که افراد زیادی به آزمایش هایی دسترسی داشتند که می توانستند آنها را سفارش دهند، بیمه شان می توانست هزینه آن را بپردازد.

این در حالی است که ساکنان شهر فیلادلفیای آمریکا برای دریافت کیت های آزمایش سریع کووید-19 - 20 دسامبر 2021، در صفی در اطراف بلوک منتظر می مانند.

بایدن همچنین اضافه نمود که به طور ناگهانی، انگار همه به سمت پیشخوان هجوم آوردند. بنابراین آنچه من سعی کردم انجام دهم این بود که با شرکت ها ملاقات کنم و از تولید استفاده کنم. اقدام کنید تا نیم میلیارد آزمایش دیگر انجام دهید و بفهمید که چگونه آنها را به خانه هایشان برسانید، آنها را در قفسه های فروشگاه ها قرار دهید. همه چیز در مورد همین است.

یامیچه آلسیندور، خبرنگار PBS، همچنین این سوال را خاطرنشان کرد که چه چیزی طول کشید تا برنامه هایی برای افزایش آزمایش برای آمریکایی ها ایجاد شود. بایدن دوباره پاسخ داد که این تاخیر ناشی از فشار غیرمنتظره از نوع Omicron است.

این درحالی است که افراد مختلف در توییتر از خودداری بایدن از ادعای اینکه کمبود کیت های آزمایش از سوی او شکست خورده است، انتقاد کردند.

انتهای پیام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1804

به "کمبود تجهیزات مقابله با کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تجهیزات مقابله با کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید