کلاس های دانشگاه امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد

به گزارش بلندانیوز، رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: کلاس های آموزشی این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می گردد.

کلاس های دانشگاه امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانی های پیش آمده، درخواست خانواده ها برای اطمینان از سلامت بچه ها خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضا هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه ، تصمیم گرفته شد کلاس های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار گردد.

وی درخصوص مشکل اینترنت و قطع و وصل شدن آن اضافه نمود: در حال پیگیری افزایش سرعت اینترنت و برطرف مسائل موجود هستیم. با این حال، در صورت وجود مشکل و مطابق سنوات گذشته کلاس ها ضبط شده و دانشجویان می توانند از آنها استفاده نمایند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص بعضی اخبار اعلام شده که داخل خوابگاه ها گاز اشک آور انداخته شده و افرادی غیر از دانشجویان به محیط خوابگاه وارد شده اند نیز گفت: از همان لحظه اول دریافت این خبر، موضوع پیگیری شد. تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر صحت این موضوعات دریافت نشده است.

قدسی پور مطرح نمود: بدیهی است اینگونه مسائل خلاف مقررات بوده و مدیریت دانشگاه به هیچ وجه اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد. البته انتظار است که دانشجویان عزیز نیز مقررات حضور در خوابگاه ها و مقررات مربوطه را رعایت نمایند.

وی در رابطه با تنها دانشجویی که دچار آسیب شده بود و اینکه چه اقداماتی از سوی دانشگاه اجرا شده و آخرین شرایط این دانشجو چگونه است، اضافه نمود: ضمن اظهار تاسف از حادثه پیش آمده، از شروع این مسئله مسئولان خوابگاه با همراهی رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه موضوع را پیگیری و با اجازه خانواده، تمامی مقدمات درمانی ایشان انجام پذیرفت.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: خوشبختانه شرایط عمومی دانشجوی عزیز ما براساس گزارشات پزشکی در شرایط مناسب قرار داشته و انشالله روند درمان در حال تکمیل است.

قدسی پور تاکید نمود: براساس کلام نورانی امام راحل (ره) که فرمودند دانشگاه مبداء همه تحولات در کشور است، انتظار می رود محیط دانشگاه مناسب برای تضارب آراء و تبادل نظر میان سلایق و نظرات متفاوت در موضوعات مختلف باشد.

وی گفت: بدیهی است هرگونه اختلال در روند آموزشی دانشگاه برخلاف مصالح دانشجویان و دانشگاهیان بوده و همگان موظف هستیم این محیط را از اینگونه شائبه ها و هیجانات کاذب بدور نگه داشته و دانشگاه را در راستا خدمت به جامعه و مردم و کمک به بالندگی علمی خود کمک رسانیم.

خبرنگاران علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1938

به "کلاس های دانشگاه امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاه امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید