هر آن چه از فیلم نفس نکش 3 انتظار داریم

به گزارش بلندانیوز، حالا که فیلم نفس نکش به یک فرانچایز تبدیل شده است، بد نیست نگاهی به دنباله احتمالی نفس نکش 3 (Dont Breathe 3) بیاندازیم.

هر آن چه از فیلم نفس نکش 3 انتظار داریم

فیلم اول که یک اثر ترسناک به کارگردانی فده آلوارز در سال 2016 بود، عملکردی موفقیت آمیز داشت. فیلم علی رغم واکنش های متفاوت نسبت به خاتمه پیچیده آن، نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و عملکرد فوق العاده ای در گیشه داشت. این موفقیت، باعث شد تا دنباله نفس نکش 2 فراوری شود و نویسنده فیلم اول، رودو سایگس، کارگردانی آن را بر عهده بگیرد.

در نفس نکش 2، زمینه داستان تغییر می نماید و بیشتر تمرکز فیلم بر نورمن نوردستروم یا همان مرد کور (استفن لنگ) است. داستان فیلم هشت سال بعد از فیلم اصلی اتفاق می افتد و نورمن، دختری به نام فینیکس (مدلین گریس) را عظیم می نماید. نورمن و فینیکس در دیترویت در آرامش زندگی می کنند اما ناگهان چند مرد تصمیم می گیرند فینیکس را از او بدزدند و حریم خصوصی مرد کور را تهدید کنند. پس از حمله آن ها به خانه مرد کور و بردن فینیکس، نورمن حالا باید به ماموریتی برای نجات این دختر برود. این داستان ادامه پیدا می نماید تا این که در خاتمه فیلم، با تصاویری پر از خون و شگفتی روبه رو می شویم.

استقبال از نفس نکش 2 بسیار بیشتر از نسخه اول بود. یکی از دلایل اختلاف نظر بینندگان، تبدیل شدن مرد نابینا به قهرمان داستان این دنباله، پس از کارهای نفرت انگیز او در فیلم اول بود. انتشار این فیلم در زمان همه گیری کرونا، اندازه فروش آن را به طور قابل توجهی تغییر می دهد اما داستان فیلم، شرایط را برای ساخت یک دنباله دیگر، تخت اسم نفس نکش 3 آماده می نماید.

آیا نفس نکش 3 ساخته خواهد شد؟

استودیوهای اسکرین جمز و استیج 6، هنوز چیزی درباره ساخت نفس نکش 3 اعلام ننموده اند. با این حال، فده آلوارز و رودو سایگس علاقه خود را برای ادامه داستان بیان نموده اند. سرنوشت ساخت نفس نکش 3 به این بستگی دارد که دنباله کنونی در گیشه چگونه عمل کند. بودجه آن تنها 15 میلیون دلار بود و بنابراین فروش گیشه 30 تا 45 میلیون دلاری که از نظر تئوری برای سوددهی به آن نیاز دارند، رقم وحشتناک بالایی نیست. فیلم اول فروش بسیار خوبی داشت، پس نفس نکش 2 هم باید این فرایند را تکرار کند تا استودیوها برای ساخت قسمت سوم متقاعد شوند.

تاریخ انتشار

اگر در نهایت، ساخت نفس نکش 3 تایید شود، معین نیست که این فیلم چه زمانی منتشر می شود. پنج سال طول کشید تا آلوارز و سایگس ساخت قسمت دوم را به خاتمه برسانند اما شاید استودیوها این بار، خیلی صبر نداشته باشند. اگر قرار باشد این مجموعه فرایند انتشار خود در ماه آگوست را ادامه دهد، زودترین تاریخ اکران نفس نکش 3 احتمالا در سال 2023 است.

بازیگران

ستاره های هر دو فیلم قبلی می توانند در فیلم سوم هم حضور داشته باشند. تصور فیلم سوم بدون حضور لنگ در نقش مرد کور، غیرممکن است و در صحنه پس از تیتراژ نفس نکش 2 هم به حضور او در قسمت بعدی، اشاره ای شده بود. آلوارز و سایگس هم قبلا در خصوص چگونگی بازگشت راکی با بازی جین لوی در قسمت سوم صحبت نموده بودند. هم چنین به نظر می رسد که گریس هم می تواند به اسم فینیکس در قسمت سوم ظاهر شود. به غیر از این نفرات، احتمالا باقی بازیگران فیلم نفس نکش 3، افراد نوی باشند.

جزئیات داستان

داستان فیلم سوم می تواند به هر جهتی پیش برود و برنامه دقیقی برای آن معین نیست. در این فیلم، راکی می تواند به دیترویت بازشود تا مرد نابینا را یک بار برای همواره بکشد. هم چنین عوامل می توانند دوباره بر روی داستان مرد کور و حمله دیگری به خانه او تمرکز کنند یا حتی فینیکس و شرایط زندگی نو او را آنالیز کنند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1552

به "هر آن چه از فیلم نفس نکش 3 انتظار داریم" امتیاز دهید

6 کاربر به "هر آن چه از فیلم نفس نکش 3 انتظار داریم" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آن چه از فیلم نفس نکش 3 انتظار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید