مدل های زیبا و خلاقانه فضای سبز و باغچه در داخل خانه

به گزارش بلندانیوز، ایجاد فضای سبز و باغچه در داخل خانه برای هر مکان و محیطی بی نهایت ارزشمند و مفید است. گیاهان با رشد خود همزمان هوای قابل تنفس اطرافمان را نیز تصفیه می نمایند و در فضاهای خشک باعث ایحاد رطوبتی متعادل و لازم می شوند. جالب است بدانید نتایج تحقیقات دانشمندان روشن نموده است که حتی کاشتن و پرورش گیاهان در داخل خانه باعث تمرکز بیشتر و کاهش استرس در افراد می گردد. در نتیجه تمام این فواید می توانند دلیل خوبی برای هزینه در این زمینه و ایجاد محیطی سبز و زنده در خانه باشد.

مدل های زیبا و خلاقانه فضای سبز و باغچه در داخل خانه

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اما دلیل دیگری هم وجود دارد که به هیچ عنوان نمی گردد از آن غافل شد، گیاهان به خودی خود زیبا هستند و قرار دادن آنها در دکوراسیون بعنوان یکی از تکنیک های ناب و هوشمندانه در طراحی داخلی شناخته می گردد. در شکل های زیر با دو آپارتمان آشنا خواهید شد که از روش های متفاوتی در دکوراسیون خود استفاده نموده اند.

آپارتمان اول با استفاده از درخچه های بلند و باغچه های عمودی راهی منیمال و مدرن در تزیین دکوراسیون خانه در پیش گرفته در حالی که آپارتمان دوم با قرار دادن انواع کاکتوس ها، تمی آرام و صحرا گونه دارد. اما هر دوی آپارتمان ها در یک چیز مشترک هستند و آن از بین بردن مرز بین فضای داخل خانه با طبیعت است. هر دو آپارتمان چیزی فراتر از گل کاری ساده در داخل گلدان ها و ایجاد یک نقطه سبز در خانه را ارائه می دهند. ایجاد چنین فضای سبزی در خانه با کاشتن گیاهان بلند و قرار دادن عناصر طبیعی دیگر مانند سنگ های عظیم، به واقع هر بیینده ای را به وجد می آورد.

***

باغچه در داخل خانه

منبع: اتاق
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1085

به "مدل های زیبا و خلاقانه فضای سبز و باغچه در داخل خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های زیبا و خلاقانه فضای سبز و باغچه در داخل خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید