لالیگا، پیروزی خارج از خانه رئال مادرید با پنالتی های بنزما

به گزارش بلندانیوز، تیم فوتبال رئال مادرید در یک بازی خارج از خانه برابر تیم سلتاویگو پیروز به کسب سه امتیاز شد.

لالیگا، پیروزی خارج از خانه رئال مادرید با پنالتی های بنزما

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته سی ام لالیگا ، امشب (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده بندی میزبان خود تیم سلتاویگو را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شد.

در این ملاقات کریم بنزما در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی کهکشانی ها را پیش انداخت. سلتاویگو در چهلمین دقیقه به وسیله گالیاردو گلی به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام نمود. با این حال گل تساوی تیم میزبان به وسیله نولیتو در دقیقه 52 رقم خورد. در دقیقه 64 کریم بنزما می توانست دوباره رئالی ها را از روی نقطه پنالتی پیش بیندازد، اما این بار ضربه اش به وسیله دروازه بان حریف مهار شد. کاپیتان کهکشانی ها اما تنها شش دقیقه بعد دوباره صاحب فرصتی دیگر برای گلزنی از روی نقطه پنالتی شد و این بار آن را به گل تبدیل کرد.

به این ترتیب اگرچه مهاجم فرانسوی در هت تریک برای گلزنی از روی نقطه پنالتی ناکام ماند، اما رئالی ها پیروز به کسب بیست ویکمین پیروزی فصل خود شدند و با 69 امتیاز حاشیه امنیت شان در صدر جدول رده بندی را به 12 امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها هشت هفته دیگر به انتها فصل باقی است و فردا (یکشنبه) تیم های دوم و سوم جدول به ترتیب سویای 57 امتیازی و بارسلونای 54 امتیازی هم با یکدیگر روبه رو خواهند شد.

در آخرین بازی امشب لالیگا از ساعت 23:30 اتلتیکومادرید میزبان آلاوس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1868

به "لالیگا، پیروزی خارج از خانه رئال مادرید با پنالتی های بنزما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، پیروزی خارج از خانه رئال مادرید با پنالتی های بنزما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید