تور قطر ارزان: دربی مجذوب کننده لژیونرها در پرتغال و قطر، بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال مقابل یکدیگر

به گزارش بلندانیوز، لژیونرهای ایرانی حاشیه حوزه خلیج فارس و اروپا امشب تقابل های دیدنی ای با یکدیگر خواهند داشت.

تور قطر ارزان: دربی مجذوب کننده لژیونرها در پرتغال و قطر، بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال مقابل یکدیگر

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امروز - شنبه - همزمان در شروع هفته ای نو داخل ایران، در مسابقات آخر هفته لیگ ستارگان قطر و لیگ برتر پرتغال دو بازی مجذوب کننده برگزار می گردد که تماشای آنها هیجان انگیز خواهد بود.

هیجان انگیز از این نظر که کیلومترها دور از رویارویی مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند در پرتغال، فرشید اسماعیلی هم در قطر با شجاع خلیل زاده رو به رو می گردد؛ دیداری به یاد دربی ها مرکز.

بواویستا - پورتو

پورتو رده دومی از ساعت 19:30 امشب به وقت ایران در استادیوم دراگون میزبان تیم بواویستا خواهد بود. همبازیان مهدی طارمی در فصل جاری مسابقات لیگ پرتغال طی 11 بازی گذشته به 9 پیروزی و دو تساوی دست یافته اند و به همراه اسپورتینگ تا به اینجا بدون شکست بوده اند.

مهدی طارمی برای تیم پورتو در مسابقات این فصل 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل هم ارسال نموده که به همین علت او شانس اول گلزنی تیمش در رویارویی با همبازی سابق خود در پرسپولیس خواهد بود.

تیم بواویستا که مانند پورتو اخیرا از جام حذفی پرتغال حذف شده در بازی گذشته مقابل بلننسس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و دو پیروزی، پنج تساوی و دو شکست با کسب امتیاز در رده هشتم لیگ پرتغال ایستاده است.

علیرضا بیرانوند که نیمکت نشینی او در تیم بواویستا مورد توجه بود در بازی گذشته در ترکیب اصلی حضور داشت. او طی سه بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی به میدان رفته بود که حاصل آن دریافت سه گل و یک کلین شیت بوده است.

العربی - الریان

همبازیان فرشید اسماعیلی با گذشت 7 هفته از مسابقات لیگ ستارگان قطر تنها به 4 پیروزی دست یافته و یک تساوی و دو شکست داشته اند. العربی پیش از این مسابقه مقابل الاهلی 10 نفره به تساوی یک بر یک دست پیدا نموده بود.

اسماعیلی در لیگ ستارگان تا به امروز روی هم رفته 173 دقیقه مقابل تیم های الغرافه، الشمال و العربی به میدان رفته است. بازیکن سابق استقلال برابر تیمی به میدان می رود که تا به اینجای فصل 4 امتیاز کمتر از آنها کسب نموده است.

الریان سال جاری جلوتر از السد و الدحیل، در خریدی عجیب خامس رودریگز را از تیم اورتون جذب کرد؛ از دسته انتقالاتی که انتظار از تیم های قطری را بالا می برد. شجاع خلیل زاده که فرصت همبازی شدن با ستاره سابق رئال مادرید را به دست آورده، در فصل جاری 630 دقیقه برای الریان بازی نموده است.

امشب اسماعیلی و خلیل زاده به یاد دربی ها داخل تهران امشب در استادیوم حمد کبیر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. این بازی از ساعت 20 امشب برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1642

به "تور قطر ارزان: دربی مجذوب کننده لژیونرها در پرتغال و قطر، بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال مقابل یکدیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: دربی مجذوب کننده لژیونرها در پرتغال و قطر، بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال مقابل یکدیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید