علی نصیریان رییس هیات داوران جشنواره هنر زنده است

به گزارش بلندانیوز، علی نصیریان بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران ریاست هیات داوران جشنواره آنلاین هنر زنده است را پذیرفت.

علی نصیریان رییس هیات داوران جشنواره هنر زنده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، شورای سیاست گذاری جشنواره هنر زنده است از بین چهره های برجسته هنر ایران علی نصیریان را برای ریاست هیات داوران این جشنواره انتخاب کرد، بهروز غریب پور رییس شورای سیاست گذاری جشنواره آنلاین هنر زنده است نیز به طرح موضوع با وی پرداخت.

علی نصیریان پس از آگاهی یافتن از اهداف شورای سیاست گذاری جشنواره هنر زنده است که در رأس آن بیدار کردن انگیزه و امید در نسل جوان در شرایط بیماری کرونا است همکاری با جشنواره و حضور در سمت ریاست هیات داوران را پذیرفت.

علی نصیریان ضمن پذیرش ریاست هیات داوران جشنواره هنر زنده است، آرزو کرد این جشنواره بتواند محلی مناسب برای رفع ناامیدی و یاس ناشی از تعطیلی فعالیت های هنری در دوران کرونا باشد و محملی شایسته برای عرض اندام هنرمندان جوان و پیشکسوت ایجاد کند.

فراخوان اولین جشنواره آنلاین هنر زنده است در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست و نهم آذرماه منتشر شد.

علاقه مندان جهت شرکت در بخش های مختلف جشنواره آنلاین هنر زنده است می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان و ثبت اثر بپردازند.

برگزارکنندگان نخستین دوره جشنواره آنلاین هنر زنده است موسسه فرهنگی هنری برداشت آخر و مجموعه فرهنگی هنری مربع 11 هستند. این جشنواره به شکل رقابتی در شبکه های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 10 لغایت 20 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1181

به "علی نصیریان رییس هیات داوران جشنواره هنر زنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نصیریان رییس هیات داوران جشنواره هنر زنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید