طعم پاییز در شهرهای اروپا

به گزارش بلندانیوز، پاییز که از راه می رسد دیگر در خانه ماندن معنایی ندارد. باید به سفر زد.

اگر فرزندی ندارید که بخواهد در این فصل به مدرسه برود بهتر است به سراغ یک مقصد گردشگری مجذوب کننده بروید و حق مطلب یک سفر پاییزی را ادا کنید. شهرهای اروپایی با آن حال و هوای ابری شان مقصد خوبی برای توریسم پاییزه به حساب می آیند. در این مطلب قصد داریم زیبایی های شهرهای مختلف اروپا را در فصل پاییز برای تان توصیف نماییم. با خبرنگاران همراه باشید.

طعم پاییز در شهرهای اروپا

Perthshire

این منطقه در اسکاتلند به کشور درختان بزرگ مشهور است و یکی از مجذوب نماینده ترین منظره های پاییزی در سراسر اروپا را پیش چشمان تان قرار می دهد. انعکاس طلایی رنگ برگ درختان در آب رودخانه ها و دریاچه های این مکان شگفت انگیز، هر چشمی را خیره خواهد نمود.

Cumbria

رودخانه انگلیس همیشه با منظره ها زیبای خود، بازدید نمایندگانش را غافلگیر نموده است. حال و هوای رنگ های پاییز این شکوه را به اوج خود می رساند. کومباریا منطقه ای در کشور انگلستان، مکان ایده آلی برای لذت بردن از منظره های بی نظیر پاییزی خواهد بود.

Bavaria

بیشتر زیبایی های پاییزی اروپا را می توانید در جنوب کشور آلمان به دیدن بنشینید. جنگل های وابسته به رشته کوه آلپ با رنگ های پاییزی زیبایی شان در برابر کوه های نیمه برفی خودنمایی می نمایند. در این منطقه بعلاوه قلعه ها و کاخ های متعدی نیز وجود دارند که رنگ و بویی تاریخی به سفر پاییزی شما می بخشند.

Wicklow

هر زمانی از سال که به ایرلند بروید کوهستان های این کشور دیدنی و چشم نوازند. اما در پاییز نه تنها این زیبایی دو چندان می شوند، بلکه آبشار ها نیز بکرتر و خلوت تر از هر زمان دیگری در انتظار گردشگران هستند. علاوه بر بازدید از مکان های تاریخی، می توانید در فضایی آرامش بخش به کوه نوردی نیز بپردازید.

Piedmont

با سفر به این منطقه در کشور ایتالیا به ویژه در ماه اکتبر می توانید علاوه بر لذت بردن از طبیعت پاییزه این منطقه، از غذاهای اصیل ایتالیایی نیز لذت ببرید.

Aragon

اگر در پی سفری به یاد ماندنی در پاییز هستید، این منطقه که در شمال شرقی اسپانیا واقع شده است، را از یاد نبرید. با سفر به این منطقه علاوه بر دیدنی رنگ های زیبای پاییزی، می توانید از دیدنی های پارک های ملی و حیات وحش متنوع آنها نیز بهره مند شوید.

Prague

اگر دلتان برای یک سفر پاییزه مجذوب نماینده و آرام تنگ شده است، می توانید سری به جمهوری چک بزنید. تجربه غذا های محلی این کشور در کنار منظره ها رویایی آن، تجربه ای خاص را برای تان به یادگار می گذارئ. بعلاوه بازدید از نمادهای تاریخی شهر و مکان های دیدنی آن در فصل پاییز بسیار راحت تر خواهد بود چرا که شلوغی رفت و آمد جهانگرد های تابستانی دیگر از میان رفته است

منبع: الی گشت
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1863

به "طعم پاییز در شهرهای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعم پاییز در شهرهای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید