صالح حردانی می تواند سرمایه فنی و مالی خوبی برای استقلال باشد

به گزارش بلندانیوز، تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جذب صالح حردانی گفت استقلال تیم بزرگی است و کسانی که در آن بازی می نمایند، باید دلش با تیم باشد؛ صالح حردانی می تواند سرمایه فنی و مالی خوبی برای استقلال باشد

صالح حردانی می تواند سرمایه فنی و مالی خوبی برای استقلال باشد

به گزارش باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در انتها جلسه امضای قرارداد صالح حردانی در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه استقلال در این مورد گفت: آقای حردانی می تواند سرمایه فنی و مالی خوبی برای استقلال باشد. او را در کنار تیم استقلال برای قهرمانی احتیاج داشتیم. کادرفنی این خواسته را داشت و خوشحالم که این اتفاق خوب رقم خورده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به حردانی گفت: امیدوارم بتوانی در جام حذفی و لیگ، یاری مؤثری داشته باشی. طرفداران منتظر تو بودند. استقلال تیم بزرگی است و کسانی که در آن بازی می نمایند، باید دل و خواسته شان با استقلال باشد.

پس از صحبت های مصطفی آجورلو، صالح حردانی گفت: خدا را شکر می کنم که امروز این افتخار را کسب کردم که در خدمت شما باشم و ان شاءالله که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برترین بازی ها را ارائه دهم و در نهایت بتوانیم با یاری طرفداران عزیز استقلال، بازیکنان و کوشش کادر فنی، قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1824

به "صالح حردانی می تواند سرمایه فنی و مالی خوبی برای استقلال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح حردانی می تواند سرمایه فنی و مالی خوبی برای استقلال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید