انتقاد بیرانوند به خرید یک بازیکن پرسپولس ؛ 15 میلیارد هدر دادند! ، کنایه بیرانوند به استقلال و هشدار به سازمان لیگ ، سوپرجام را با تماشاگران می گیریم

به گزارش بلندانیوز، دروازه بان پرسپولیس تاکید دارد مسابقه خانگی بعدی این تیم باید با حضور تماشاگران باشد.

انتقاد بیرانوند به خرید یک بازیکن پرسپولس ؛ 15 میلیارد هدر دادند! ، کنایه بیرانوند به استقلال و هشدار به سازمان لیگ ، سوپرجام را با تماشاگران می گیریم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند درباره اینکه بازسازی استادیوم آزادی احتیاج به یاری مسؤولان دولتی دارد، گفت: من نمی توانم درباره این مسائل نظر بدهم و تنها چیزی که می توانم بگویم، این است که همه پای کار بیایند. من پس از مسابقه با آلومینیوم از باشگاه پرسپولیس دفاع کردم چون می خواستم طرفداران پس از تجربه سه قهرمانی فصل گذشته، در نخستین بازی فصل تازه به استادیوم بیایند و تیم را حمایت نمایند.

او یادآور شد: استادیوم آزادی تا چند هفته نمی تواند میزبان تماشاگران باشد و طبق چیزی که شنیدم و نامه ای که آقای درویش به فدراسیون و سازمان لیگ داده، قرار است بازی سوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن، جشن سوپر جام برگزار گردد و کاپ قهرمانی را به ما بدهند و به همین علت باید مسابقه ما با تماشاگر باشد و به هیچ وجه ما قبول نمی کنیم این اتفاق بیفتد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس توضیح داد: شخصا دیروز با آقای قنبرزاده صحبت کردم و گفتم بخاطر اینکه قرار است در هفته سوم کاپ قهرمانی سوپر جام را به ما بدهند، باید بازی ما با تماشاگر باشد؛ حالا در استادیوم آزادی یا جای دیگر. چیزی که من می دانم این است.

بیرانوند تاکید نمود: توافقی بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ اجرا شده که در هفته سوم لیگ برتر کاپ سوپر جام را به ما می دهند و 100 درصد تماشاگران ما می خواهند در این مسابقه باشند.

وی پیرامون ملاقات حساس آینده پرسپولیس در استادیوم یادگار امام تبریز مقابل تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیم قابل احترامی است که نفرات خیلی با کیفیتی دارد و بازیکنان خوبی جذب نموده ولی مسابقه اول را بخاطر شرایطی خاصی که آغاز بازی ها دارد، واگذار کردند.

بیرانوند ادامه داد: ما می دانیم با چه تیم با کیفیتی بازی داریم؛ به ویژه اینکه در بیرون از تهران در زمین تراکتور مسابقه خواهیم داشت. همواره دعا می کنم همه صحیح و سالم از زمین بیرون بیایند و هر تیمی از موقعیت های خود بهتر استفاده کرد و تمرینات بهتری پشت سر بگذارد، نتیجه می گیرد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در مورد مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر ابراز کرد: هنوز معین نمی نماید. بعضی تیم ها می گفتند که ما نمی توانیم بازی خوبی انجام بدهیم، تمرین نداشتیم و دیر یارگیری کردیم و ...، اما کارشان را در هفته اول انجام دادند.

این اظهار نظر از سوی بیرانوند در حالی انجام شد که ظاهرا مخاطب صحبت های او، استقلالی ها بودند که نسبت به عدم جذب بازیکن و دیر آغاز شدن تمرینات گلایه داشتند.

بیرانوند در خاتمه اظهاراتش گفت: تا هفته سوم اصلا نمی توانید بگویید کدام تیم می تواند مدعی باشد و عملکرد واقعی اش معین است ولی به نظرم از هفته هفتم می توان تیم مدعی را شناسایی کرد و ساختار، نظم و نوع بازی را دید.

علیرضا بیرانوند در مورد اینکه با وجود حضور گلر برزیلی در پرسپولیس، این خرید تازه شانس بازی پیدا نمی نماید، عنوان نمود: خودتان هم دیدید، بنده در پی حضور در تمام مسابقات نیستم. سال گذشته در مسابقه با نساجی وقتی دیدم احمد گوهری زحمت می کشد و بدون حاشیه کنار من تمرین می نماید، خودم از کادر فنی و ننکا درخواست کردم در دقیقه 84 احمد گوهری به زمین بیاید، چراکه یک سال بدون حاشیه در کنار من تمرین داشت و هیچ حرفی نمی زد.

او یادآور شد: 100 درصد ما جوانان خیلی خوبی در پرسپولیس داریم که یکی از آنها را باشگاه طرفدار به شدت می خواهد و می دانم برای گلر دوم در پی او است، اما بخاطر قرارداد پنج ساله، آقا یحیی اجازه نمی دهد که این دروازه بان به طور قطعی برود.

دروازه بان پرسپولیس اضافه نمود: تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم تا برترین عملکردم را برای پرسپولیس ارائه بدهم. خدا را شکر در سالیان اخیر عملکرد خوبی داشتم ولی به نظرم کلین شیت برای کل تیم است. اگر قرار باشد بیرانوند به تنهایی کلین شیت کند، امکان پذیر نیست.

بیرانوند تاکید نمود: اگر بیرانوند جرات دارد، به تنهایی مقابل تیم های دیگر برود تا گل نخورد. از مهاجم نوک تا مدافعان آخر زحمت می کشند و من سهم کوچکی در کلین شیت دارم. تمام 90 دقیقه آنها زحمت می کشند تا به تیمم یاری کنم.

علیرضا بیرانوند پیرامون جذب گلر خارجی برای پرسپولیس عنوان نمود: اگر بحث جذب دروازه بان خارجی است، باید این نکته را مدنظر قرار داد که هر بازیکن خارجی باید در 60 درصد مسابقات به میدان برود. تا جایی که می دانم هر باشگاه می تواند 6 بازیکن خارجی بگیرد ولی اگر نتواند در 60 درصد مسابقات از آنها بهره ببرد، از فصل آینده سهمیه آن باشگاه سوخته می گردد.

او ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس سه بازیکن خارجی دارد که شرایط بازی در تیم ما سخت است و فقط یکی از آنها شاید بتواند در 50-40 درصد مسابقات حضور پیدا کند.

دروازه بان پرسپولیس در مورد آخرین شرایط حضور رقیب خارجی او در این تیم عنوان نمود: تا جایی که بنده اطلاع دارم، پرسپولیس کارش با گلر خارجی را تمام نموده و یک گلر 19 ساله برزیلی می آید ولی من معتقدم با این کار یک سهمیه سال آینده را 100 درصد می سوزاند.

بیرانوند یادآور شد: به نظرم گلر خارجی و زیر 21 سال سهمیه ما را برای سال آینده می سوزاند ولی ای کاش این کار را نمی کردند. هم سهمیه را می سوزاند هم 15-14 میلیارد پول می رود. این مبلغ را شما می توانید برای پول هتل، هواپیما و ... کنار بگذارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2075

به "انتقاد بیرانوند به خرید یک بازیکن پرسپولس ؛ 15 میلیارد هدر دادند! ، کنایه بیرانوند به استقلال و هشدار به سازمان لیگ ، سوپرجام را با تماشاگران می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد بیرانوند به خرید یک بازیکن پرسپولس ؛ 15 میلیارد هدر دادند! ، کنایه بیرانوند به استقلال و هشدار به سازمان لیگ ، سوپرجام را با تماشاگران می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید