لیگ برتر فوتبال، استقلال ، فجر؛ شاگردان مجیدی در پی شعر صدرنشینی در حافظیه، لشگر بی رحم نویدکیا به دربی رسید

به گزارش بلندانیوز، لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار ملاقات وارد هفته چهارم خواهد شد و در مهمترین بازی تیم فوتبال استقلال در شیراز به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت.

لیگ برتر فوتبال، استقلال ، فجر؛ شاگردان مجیدی در پی شعر صدرنشینی در حافظیه، لشگر بی رحم نویدکیا به دربی رسید

به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (آدینه) با برگزاری چهار ملاقات آغاز می گردد و روز شنبه با برگزاری چهار ملاقات دیگر به خاتمه می رسد. در زیر نگاهی به ملاقاتهای روز نخست این هفته خواهیم داشت.

طرفدار - پدیده

در سیاهه ناکام های سه هفته اخیر لیگ برتر نام دو طرفدار و پدیده را می توان پررنگ نوشت، دو تیمی که تا اینجا شرایط سختی را سپری نموده اند و فعلاً امیدوار به آینده هستند. در این بین طرفدار برخلاف پدیده بازی های بدی به نمایش نگذاشته است، ضمن اینکه آنها طبق قرعه در سه هفته اول با دو تیم مدعی استقلال و سپاهان بازی نموده اند. تیمِ عنایتی در یکی از ملاقاتهای ابتدایی هفته چهارم امروز در خانه میزبان تیمش از شهر زادگاه اوست، تیمی با مربیگری میثاقیان که در دوره ای مربی همین سرمربی امروز طرفدار بوده است. پدیده که این فصل از حیث بلاتکلیفی و مسائل مدیریتی در حد نامش بوده است، دلخوش به هفته های آینده و باز شدن پنجره ای است که بعد از پرداخت بدهی کوزین ایتالیایی (مربی سابق پدیده) به روی مشهدی ها گگردده شد.

تراکتور - پیکان

پیکان آغاز خوبی در لیگ برتر داشته و بدون احتساب بازی عقب افتاده اش با ذوب آهن در دو ملاقات چهار امتیاز کسب نموده است. پیکان در صورتی که بتواند از زمین تراکتور امتیاز بگیرد به آغاز خوبش در لیگ ادامه خواهد داد. تراکتور هم از سه بازی گذشته تنها سه امتیاز کسب نموده و برای اینکه خودش را از پایین جدول جدا کند، احتیاج به برد خانگی دارند. تراکتوری ها هفته گذشته برابر استقلال یک نیمه خوب بازی کردند و می توان گفت هفته به هفته شرایط بهتری پیدا نموده اند. پیکان با چهار امتیاز در رده ششم و تراکتور با سه امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی ایستاده اند.

فجرسپاسی - استقلال

استقلال برترین آغاز چند فصل اخیر خود را داشته و با کسب سه پیروزی متوالی به همراه سپاهان بالانشین جدول 16 تیمی لیگ بیست ویکم است. شاگردان فرهاد مجیدی این فصل برخلاف گذشته حواشی کمتری دارند و با وجود بعضی نقاط ضعف روندی رو به رشد را دنبال می نمایند و بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک سایه رقیب سنتی را دورتر از همواره می بینند. استقلالی ها قصد دارند تا پیش از تعطیلی لیگ به علت بازی های تیم ملی فوتبال، چهارمین پیروزی خود را امروز در شیراز جشن بگیرند تا همچنان خودشان را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی نمایند.

پیروزی آنها اگر با توقف سپاهان در دربی اصفهان همراه گردد، صدر جدول آبی پررنگ خواهد شد و چه خبری بهتر از این برای استقلالی ها که این فصل جز قهرمانی هدف دیگری ندارند.

مجیدی برای این بازی رودی ژستد مهاجم فرانسوی تازه خود را خواهد داشت، اما با تصمیم او بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، متین کریم زاده، فردین رابط، محمد جواد به آفرین و محمدرضا آزادی در سفر به شیراز حضور ندارند.

فجرسپاسی هم در سه ملاقات گذشته خود سه امتیاز گرفته است، اما سرمربی و بازیکنان این تیم قبل از بازی گفته اند به استقلال باج نخواهند داد و حتی به فکر شکست این تیم هستند. باید دید در حافظیه شیراز فال خوب برای چه تیمی در می آید. فجری ها با سه امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

ذوب آهن - سپاهان

دربی اصفهان یکی از بازی های مهم امروز و این هفته است. می گویند دربی اصفهان زیباترین دربی ایران است، حتی زیباتر از دربی تهران. اگر به ملاقاتهای چند سال اخیر دو تیم سپاهان و ذوب آهن نگاه کنید این ادعا پر بیراه نیست. در این چند ساله جایگاه دو تیم در جدول و بقای یکی و قهرمانی دیگری خیلی برای طرف مقابل مهم نبوده است و آنچه اهمیت داشته سه امتیاز دربی بوده و بس. هنوز بازی یکی مانده به آخر فصل پیش از خاطرات پاک نشده که سپاهان برای قهرمانی خود، رقیب همشهری را تا لبه پرتگاه فرستاد. امروز البته تیمی ترس سقوط ندارد، اما انگیزه قهرمانی چرا. سپاهان این فصل هم در قامت یک مدعی تمام عیار ظاهر شده و از همین هفته های ابتدایی اسبش را برای قهرمانی زین نموده و برای رسیدن به این هدف خودی و غیرخودی نمی شناسد. باید دید ذوب آهن هم به سرنوشت قربانیان هفته های اخیر تیمِ نویدکیا اضافه می گردد یا امتیاز اول را از این تیم می گیرد.

برنامه بازی های هفته چهارم لیگ برتر به توضیح زیر است:

آدینه - 14 آبان ماه

طرفدار تهران - پدیده مشهد، ساعت 16، استادیوم انقلاب کرج

داور: حسین زیاری، یاری ها: قهرمان نجفی و حمیدرضا افشون، داور چهارم: وحید زمانی

ناظر: علیرضا یزدانی

تراکتور تبریز - پیکان، ساعت 16، استادیوم یادگار امام (ره) تبریز

داور: سیدعلی اصغر مومنی، یاری ها: سیدیعقوب حجتی و هیوا بهمنی، داور چهار: امیرسامان سلطانی

ناظر: محمدرضا فلاح

فجر سپاسی شیراز - استقلال، ساعت 16، استادیوم حافظیه شیراز

داور: مرتضی منصوریان، یاری ها: آرمان اسعدی و یعقوب سخندان، داور چهارم: سیدمهدی مرجان زاده

ناظر: یدالله جهانبازی

ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان، ساعت 18، استادیوم فولادشهر اصفهان

داور: پیغام حیدری، یاری ها: محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد مروجی، داور چهارم: مسعود حقیقی

ناظر: ابوطالب طاهریان

شنبه - 15 آبان ماه

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک، ساعت 16، استادیوم شهید زینلی سرچشمه

داور: محمدحسین ترابیان، یاری ها: علیرضا طاهرخانی و امین زاهدی، داور چهارم: شبیر بهروزی

ناظر: فریدون اصفهانیان

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان، ساعت 16، استادیوم شهدای شهر ساری

داور: حسن اکرمی، یاری ها: میلاد قاسمی و مجتبی غریب، داور چهارم: علی بای

ناظر: رسول فروغی

پرسپولیس - گل گهر سیرجان، ساعت 18، استادیوم آزادی

داور: بیژن حیدری، یاری ها: علی میرزابیگی و علیرضا ایلدرم، داور چهارم: ناصر جنگی

ناظر: رضا سخندان

نفت مسجدسلیمان - فولاد خوزستان، ساعت 18، استادیوم شهید محمدی مسجدسلیمان

داور: علی صفایی، یاری ها: علی احمدی و محسن بابایی، داور چهارم: ایمان کهیش

ناظر: محسن قهرمانی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1724

به "لیگ برتر فوتبال، استقلال ، فجر؛ شاگردان مجیدی در پی شعر صدرنشینی در حافظیه، لشگر بی رحم نویدکیا به دربی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، استقلال ، فجر؛ شاگردان مجیدی در پی شعر صدرنشینی در حافظیه، لشگر بی رحم نویدکیا به دربی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید