خبرنگاران صنعت نفت آبادان - سایپا تهران، صدر جدول در انتظار برزیلی ها

به گزارش بلندانیوز، آبادان - خبرنگاران - تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سایپا تهران در حالی در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس به مصاف هم می فرایند که تیم صنعت نفت در صورت پیروزی در این ملاقات و توقف گلگهر ، می تواند صدرنشین لیگ گردد.

خبرنگاران صنعت نفت آبادان - سایپا تهران، صدر جدول در انتظار برزیلی ها

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران در ملاقاتی از هفته نهم لیگ برتر تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سایپا تهران در حالی فردا سه شنبه نهم دی ماه در تهران به مصاف هم می فرایند که شاگردان پورموسوی برای رسیدن به صدر جدول به سه امتیاز این ملاقات احتیاج دارند.

شرایط برای 2 تیم در ملاقات هفته قبل متفاوت بود چرا که زردپوشان آبادانی مقابل میهمان پرمهره و مدعی خود تراکتورسازی تبریز با نتیجه 2 بریک به رجحان رسیدند و در آن سوی میدان نیز سایپا با نتیجه یک بر یک در مقابل پیکان تهران تن به تساوی داد.

در 6 بازی اخیر 2 تیم کفه ترازو به سمت صنعت نفت سنگینی می نماید چرا که این تیم پیروز شده است در پنج ملاقات پیروز گردد و فقط در 2 ملاقات برابر پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک شکست را پذیرا شده و با 14 امتیاز در صندلی دوم لیگ برتر واقع شده است. شاگردان ابراهیم صادقی نیز فقط با یک برد، 6 تساوی و یک باخت و کسب 9 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارند و در برابر حریفان خود چهار گل زده و 6 گل خورده را در کارنامه دارند.

در آن سوی میدان شاگردان سیروس پورموسوی با چهار پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست و کسب 14 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند، نفتی ها نیز 9 گل زده و هفت گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

رضا خالقی فر، مهاجم صنعت نفت که این هفته ها روی نوار گلزنی افتاده می تواند بهترین مهره برای باز کردن دروازه سایپا باشد این در حالی است که این مهاجم در بازی گذشته گل نخست صنعت نفت برابر تراکتورسازی تبریز را به ثمر رساند.

در آن سوی میدان نیز رضا جعفری بازیکن آماده این روزهای اردوی سایپا نیز توانست هفته گذشته برابر پیکان تهران گلزنی کند و برابر نفتی ها انگیزه زیادی برای دومین گل فصل خود دارد.

برزیلی های ایران که در چهار بازی گذشته خارج از خانه خود با 2 تساوی و 2 شکست متزلزل نشان داده در برابر سایپا به دنبال نخستین برد خارج از خانه خود هستند تا به فرایند ناکامی های خود در خانه حریفان سرانجام دهند.

شاگردان پورموسوی در هفته های دوم و هفتم برابر پرسپولیس با ضربه پنالتی و آلومینیوم اراک آن هم با توجه به شرایط جوی اراک و اشتباهات داوری مغلوب شد و در هفته های سوم و پنجم نیز برابر شهرخودرو مشهد و استقلال تهران به تساوی دست یافت.

در تیم صنعت نفت طالب ریکانی، حسین بیت سعید و رضا خالقی فر مثلث خطرناکی را تشکیل داده اند و با تکنیک و سرعت و دقت تمام کنندگی خود کار را برای مدافعان لیگ سخت نموده اند، این سه بازیکن در ملاقات هفته قبل برابر تراکتوسازی تبریز مدافعان این تیم پرمهره را با دردسر روبرو کردند.

اما محسن مسلمان و حسین ماهینی2 بازیکن با تجربه سایپا تهران در این فصل زوج خطرناکی را در میانه میدان تشکیل دادند که با دقت بالای پاس و تکنیک خاص خود به وزنه ای در ترکیب این تیم تبدیل شده اند.

چهره های برتر

محسن مسلمان و مهرداد عبدی بازیکنان کلیدی ترکیب سایپا تهران هستند و طالب ریکانی و حسن بیت سعید نقش مشابه در ترکیب صنعت نفت دارند.

دوئل ها

تقابل مهرداد عبدی و محمد اهل شاخه در خط دفاعی صنعت نفت و محمداکبر منادی و رضا خالقی فر در خط دفاعی سایپا تهران جالب توجه خواهد بود.

خط دفاعی سایپا با پذیرفتن 6 گل خورده یکی از سرسخت ترین خطوط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده است و در آن سوی میدان نیز نفتی ها با هفت گل خورده استحکام قابل توجه ای در خط دفاعی از خود به نمایش گذاشته اند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد این ملاقات به خبرنگاران گفت: بازی سختی پیش رو داریم ولی برای کسب سه امتیاز به تهران می رویم.

امیرحسین پیروانی گفت:هشت هفته اخیر به آن چیزی که احتیاج بود دست یافته ایم و سعی داریم مقابل سایپا به فرایند رو به رشد خود ادامه دهیم تا همچنان جز تیم های بالای جدول باقی بمانیم.

وی اضافه نمود: سایپا تیم جوان و با انگیزه ای است که برای شکست دادن آنذ احتیاج به بازی منسجم و کم اشتباه داریم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 14 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر واقع شده است سه شنبه هفته جاری و از هفته نهم این مسابقات میهمان سایپا تهران است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1136

به "خبرنگاران صنعت نفت آبادان - سایپا تهران، صدر جدول در انتظار برزیلی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صنعت نفت آبادان - سایپا تهران، صدر جدول در انتظار برزیلی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید