سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش بلندانیوز، وزیر بهداشت، در حکمی نفیسه حسینی یکتا را به عنوان سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد

با ما همراه باشید و درباره سفرباران بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از وبدا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی نفیسه حسینی یکتا را به عنوان سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

در متن حکم سعید نمکی خطاب به نفیسه حسینی یکتا آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند عظیم و بهره گیری از تجربه و دانش اندیشمندان در دانشگاه های علوم پزشکی و دیگر مراکز علمی و سازمان های دولتی و غیر دولتی، همچنین تجربه و راهکارهای دیگر کشورهای پیروز در بهره مندی از طب سنتی خویش و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید در این مسئولیت خطیر موید باشد.

وزیر بهداشت همچنین در پیغامی از خدمات شمس اردکانی در مدت تصدی مسئولیت مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل قدردانی کرد.

در متن این پیغام آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی عظیم است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می فرماید. لذا بدین وسیله از خدمات ارزشمند و کوشش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

توفیق جناب عالی را در خدمت به مردمان این سرزمین در مناصب و صندلی های دیگر از خداوند عظیم مسئلت دارم.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1010

به "سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید