رضایی: به دنبال تقویت تیم ملی والیبال نشسته بانوان هستیم

به گزارش بلندانیوز، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و مردان، گفت: برای این که در مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی تیم ملی والیبال نشسته بانوان روی سکو قرار می گیرد، باید سرمایه گذاری خوبی روی تیم بانوان صورت بگیرد.

رضایی: به دنبال تقویت تیم ملی والیبال نشسته بانوان هستیم

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، پس از موفقیت تیم ملی والیبال نشسته بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در چین و کسب جواز حضور در مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی، اظهار کرد: برای این که بتوانیم در تیم ملی والیبال نشسته بانوان همانند تیم ملی والیبال نشسته مردان پیشرفت داشته باشیم، باید سرمایه گذاری خوبی روی تیم بانوان صورت بگیرد تا در بازی های پاراآسیایی اندونزی و مسابقات جهانی هلند حرفی برای گفتن داشته باشیم. به همین خاطر تصمیم داریم تا اوایل هفته آینده کادرفنی زنان اعم از سرمربی و بدنساز تیم ملی را معین کنیم تا به طور مستقل و با نظارت من کار خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به انجام تغییر و تحولات در تیم ملی والیبال نشسته بانوان، خاطر نشان کرد: برای این که تیم ملی قوی داشته باشیم در هر تورنمنتی که تیم ملی اعزام می گردد، 50 درصد ترکیب تیم تغییر پیدا می نماید و نفرات جدیدی اضافه می گردد تا بتوانیم تیم قوی را برای مسابقات جهانی هلندی و بازی های پاراآسیایی اندونزی آماده کنیم. بنابراین هیچ تضمینی برای حضور بانوان در تیم ملی نیست و در هر اعزام برای این که به ملی پوشان انگیزه دهیم سعی می کنیم ترکیب جدیدی را راهی رقابت ها کنیم.

رضایی توضیح داد: ما در تیم ملی والیبال نشسته مردان هم اکنون به جایی رسیده ایم که دیگر نیازی به اعزام تیم ملی به تورنمنت های بین المللی نیست و بیشتر تیم های مطرح جهان خواهان بر پایی اردوهای مشترک با تیم ایران با هزینه شخصی خود در ایران هستند، ما در بخش بانوان نیز باید سرمایه گذاری خوب و اعزام به تورنمنت های مختلف شرایطی را در آینده فراهم کنیم که همانند تیم مردان در تیم بانوان نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رضایی ادامه داد: هدفگذاری کوتاه مدت ما برای تیم بانوان، حضور در مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی اندونزی است و برنامه ریزی بلند مدت، حضور پر قدرت در پارالمپیک 2020 توکیو است.

وی بیان کرد: بانوان ما زمانی می توانند پیشرفت نمایند که سالی چند بار به تورنمنت های مختلف اعزام شوند و با تیم های مطرح اردوهای مشترک برگزار نمایند. با یک اعزام در سلو سال به نتایج خوبی در تیم ملی والیبال نشسته بانوان دست پیدا نمی کنیم. باید همانند تیم مردان، در زنان نیز هزینه کنیم تا به جایی برسند که تیم های مطرح والیبال برای بر پایی اردو یا تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران اعلام آمادگی نمایند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در انتها از برپایی اردوی مشترک با تیم ملی آلمان در 21 مرداد ماه اطلاع داد و اضافه کرد: تیم ملی آلمان ضمن بر پایی اردوی مشترک با تیم ملی ایران چند بازی تدارکاتی نیز خواهد داشت که سعی داریم بیشتر جوانان را درگیر بازی های تدارکاتی کنیم تا بزرگسالان. بنابراین تیم ملی آلمان یک بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان و چند بازی تدارکاتی با تیم های جوانان و امید برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 429

به "رضایی: به دنبال تقویت تیم ملی والیبال نشسته بانوان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: به دنبال تقویت تیم ملی والیبال نشسته بانوان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید