تور ارزان بلغارستان: روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران با بلغارستان در لیگ ملت ها

به گزارش بلندانیوز، به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ ملت ها سال 2022 در گروه مردان از فردا (سه شنبه 31 خردادماه) در دو کشور بلغارستان و فیلیپین شروع می گردد. تیم های اسلوونی، هلند، آرژانتین، ژاپن، چین، فرانسه، آلمان و ایتالیا هشت تیم شرکت کننده گروه سوم لیگ ملت ها در هفته دوم هستند که در شهر کوئزون فیلیپین با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

تور ارزان بلغارستان: روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران با بلغارستان در لیگ ملت ها

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

تیم های بلغارستان، ایران، آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان نیز در هفته دوم در شهر صوفیه و در قالب گروه چهارم لیگ ملت ها باهم بازی می نمایند. تیم ملی والیبال ایران در نخستین ملاقات خود در هفته دوم لیگ ملت ها در حالی به مصاف بلغارستان میزبان این رقابت ها می رود که شاگردان نیکولای جیلازکوف سرمربی بلغارستان هفته نخست را بدون برد به انتها رساندند.

مصاف با میزبانِ بدون برد

تیم ملی بلغارستان در دو ملاقات هفته نخست برابر آلمان و کانادا سه بر دو مغلوب گردید و در دو مسابقه مقابل صربستان (3 بر یک) و لهستان (3 بر صفر) نتیجه را واگذار کردند تا با دو امتیاز و بدون برد در رتبه پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار گیرد. تیم ملی والیبال ایران نیز دو برد برابر استرالیا و چین به دست آورد و با پذیرش دو شکست برابر هلند و ژاپن با کسب 6 امتیاز در جایگاه یازدهم نهاده شد تا در هفته دوم به مصاف حریفان سرسختی برود.

رویارویی با آمریکای صدرنشین و برزیل پرافتخار

تیم ملی والیبال مردان آمریکا که در انتها هفته نخست با چهار برد متوالی و کسب 11 امتیاز صدرنشین شد، از جمله حریفان تیم ایران در هفته دوم مسابقات است که روز پنج شنبه دوم تیرماه به مصاف یکدیگر می فرایند. برزیل پرافتخارترین تیم اداور لیگ جهانی و لیگ ملت ها که در انتها هفته نخست لیگ ملت ها 2022 با دو برد و شش امتیاز در رتبه هشتم جدول نهاده شد و کانادا که با یک برد و دو امتیاز در جایگاه چهاردهم واقع شده است، دیگر حریفان مردان والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت ها هستند.

دو تغییر در ترکیب شاگردان عطایی

کاروان والیبال ایران که روز سه شنبه برای حضور در هفته دوم لیگ ملت ها به صوفیه رسید، هر روز دو نوبت تمرین بدنسازی (صبح ها) و توپی (عصرها) برگزار نموده است. پس از انتها هفته نخست لیگ ملت ها با تصمیم کادر فنی تیم ملی والیبال رضا عابدینی (به علت مصدومیت) و صابر کاظمی (به دلایل فنی) از برازیلیا راهی تهران شدند و بردیا سعادت و امیررضا سرلک جایگزین این بازیکنان شدند که پس از رسیدن به صوفیه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در این شهر آغاز کردند.

بدین ترتیب محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی سرخی، اسماعیل مسافر، بردیا سعادت، امیررضا سرلک، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن 14 بازیکن ایران در هفته دوم لیگ ملت ها هستند.

پیروزی بر استرالیا در راستا آماده سازی

تیم ملی والیبال ایران روز آدینه، 27 خرداد و در راستا آماده سازی برای آغاز هفته دوم لیگ ملت ها در ملاقاتی محبت آمیز و تدارکاتی در صوفیه به مصاف استرالیا رفت. این مسابقه در چهار ست برگزار گردید و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران در هر چهار ست فاتح میدان شدند. امین اسماعیل نژاد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، محمدطاهر وادی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت پور بازیکنان آغاز نماینده ایران در این مسابقه بودند.

شاگردان بهروز عطایی در ست های اول تا سوم به ترتیب با امتیاز های 25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 15 استرالیا را شکست دادند و، چون قبل از آغاز مسابقه سرمربیان دو تیم برای چهار ست مسابقه توافق نموده بودند، ملاقات تدارکاتی دو تیم یک ست دیگر ادامه یافت و باز هم ایران با امتیاز 25 بر 15 به پیروزی رسید. دیگر بازیکنان تیم ایران نیز با تشخیص سرمربی تیم ملی در طول چهار ست این مسابقه به میدان رفتند

برنامه کامل ملاقات های تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت ها به وقت تهران به توضیح زیر است:

سه شنبه 31 خرداد: ایران - بلغارستان؛ ساعت 21 و 30 دقیقه

پنج شنبه دوم تیر: ایران - آمریکا؛ ساعت 21 و 30 دقیقه

آدینه سوم تیر: ایران - برزیل؛ ساعت 18

شنبه چهارم تیر: ایران - کانادا؛ ساعت 15

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1864

به "تور ارزان بلغارستان: روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران با بلغارستان در لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان بلغارستان: روز و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران با بلغارستان در لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید