لبدیف: ایران و استرالیا برگزار کننده فینال انتخابی المپیک هستند، می توانیم باز هم ایران را شکست دهیم

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: ما ایران را در سال 2019 شکست داده ایم، پس می دانیم که باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم.

لبدیف: ایران و استرالیا برگزار کننده فینال انتخابی المپیک هستند، می توانیم باز هم ایران را شکست دهیم

مارک لبدیف در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی والیبال استرالیا پیش از مسابقات انتخابی المپیک 2020 گفت: تمرینات تیم استرالیا از فردا پنجشنبه در لهستان آغاز می گردد. مرحله بعدی آماده سازی ما، برگزاری ملاقاتهایی محبت آمیز با تیم ملی آلمان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در خصوص همگروهی با کره، هند و قطر در مسابقات انتخابی المپیک گفت: هر دو گروه مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا سخت هستند. به همین خاطر هیچ فرقی ندارد که در کدام گروه قرار گرفته ایم. ما یک سال و نیم است که با کره بازی ننموده ایم و به همین دلیل، ملاقات سختی با این تیم پیش روی ماست. تیم ملی قطر هم در مسابقات قهرمانی آسیا پیروز به شکست ما شده است و هند هم حریف آسیانی نیست. ما برای اینکه شانسی برای قهرمانی و صعود به المپیک داشته باشیم باید از روز نخست، بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان بدون مصدومیت در اختیار تیم ملی خواهند بود. آنها پس از فارغ شدن از لیگ های خود به ما در لهستان ملحق می شوند. البته مربیان و پزشک تیم، آنها را به طور کامل آنالیز و معاینه خواهند کرد.

لبدیف که راهنمایی تیم آلورون زاویرچه در لیگ لهستان را بر عهده دارد در خصوص حضور همزمان در تیم ملی استرالیا توضیح داد: من در این مورد با باشگاه صحبت نموده بودم و پیش از آغاز فصل به مدیران تیم گفته بودم که محتمل است به تیم ملی استرالیا ملحق گردد. همچنین این امکان برای تیم هایی که بازیکن ملی پوش دارند، وجود دارد که در هنگام بازی های ملی، ملاقاتهای خود را در لیگ جابجا نمایند. ملی پوشان زیادی از کشورهای مختلف در لیگ های کشورهار اروپایی حضور دارند و از این بابت مسئله ای وجود ندارد.

وی توضیح داد: تیم ملی استرالیا در عمل هیچ سودی از لیگ باشگاهی این کشور نمی برد. لیگ داخلی استرالیا، یک لیگ واقعی نیست و تیم ها حدوداً 10 مسابقه در چند هفته برگزار می نمایند. بازیکنان برای رشد و پیشرفت و رسیدن به تیم ملی و در واقع سطحی که ما احتیاج داریم باید در خارج از استرالیا بازی نمایند.

سرمربی تیم ملی استرالیا در خصوص راه های شکست دادن تیم ایران گفت: ما ایران را در سال 2019 شکست داده ایم، پس می دانیم که باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم. تیم ملی ایران، نقطه ضعف خاصی ندارد. نکته مهم این است که ما چطور بازی کنیم. ما در شرایط ایده آل، بسیار خوب بازی می کنیم و کیفیت بازی خود را در رویدادهای مختلف نشان داده ایم.

لبدیف در خاتمه گفت: قطعاً ایران و استرالیا برگزار نماینده ملاقات فینال مسابقات انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا خواهند بود.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در آسیا، 17 تا 22 دی ماه امسال در جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله نخست با تیم های چین، قزاقستان و چین تایپه همگروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 408

به "لبدیف: ایران و استرالیا برگزار کننده فینال انتخابی المپیک هستند، می توانیم باز هم ایران را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبدیف: ایران و استرالیا برگزار کننده فینال انتخابی المپیک هستند، می توانیم باز هم ایران را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید