خبر مهم برای استقلالی ها از زبان مازیار ناظمی در آستانه بازی با نفت

به گزارش بلندانیوز، با اعلام وزارت ورزش باشگاه استقلال باید از حالت سهامی خاص به عام تبدیل گردد تا بتواند اولین گام رسمی برای خصوصی سازی این تیم برداشته گردد.

خبر مهم برای استقلالی ها از زبان مازیار ناظمی در آستانه بازی با نفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با اعلام مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش، باشگاه استقلال هنوز سهامی خاص است و برای ورود به بورس در راه خصوصی سازی، به زودی تبدیل به سهامی عام می گردد.

در همین زمینه علی بیگ زاده مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس در تبادل نظر با دانشجو گفت: جلسه با وزیر ورزش در خصوص خصوصی سازی سرخابی ها قانونی بود اما نکته مهم برای واگذاری این دو شرکت که بصورت باشگاه فرهنگی ورزشی هستند، شفافیت صورت های اقتصادی، معین و تکلیف برند، دارایی ها و بدهی آنها و نیز افزایش سرمایه این شرکت ها است.تکلیف قانون بودجه یک قانون یک ساله است و هر موقع شرایط واگذاری این دو باشگاه به وسیله فرابورس فراهم گردد، این کار انجام خواهد شد و وزارت ورزش مکلف است طبق قانون، زمینه واگذاری را فراهم کند.

به گزارش دانشجو، حضور هر شرکت در بورس ضوابط دارد، مهم ترین نکته شفافیت صورت های اقتصادی و اطلاعات شرکت است که باید برای سهامداران ارائه گردد.همچنین باشگاه استقلال باید از حالت سهامی خاص به عام تبدیل گردد اما باشگاه پرسپولیس ساختار حقوقی سهامی عام دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 284

به "خبر مهم برای استقلالی ها از زبان مازیار ناظمی در آستانه بازی با نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم برای استقلالی ها از زبان مازیار ناظمی در آستانه بازی با نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید