وضعیت طلبکاران پرسپولیس از نلسون تا برانکو

به گزارش بلندانیوز، مدیر عامل پرسپولیس با تشریح وضعیت بدهی های پرسپولیس گفت سال جاری فقط موضوع نلسون مطرح است اما سال آینده برانکو و دیگر طلبکاران هستند.

وضعیت طلبکاران پرسپولیس از نلسون تا برانکو

به گزارش ایلنا، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل تیم پرسپولیس که در برنامه ورزش و مردم شرکت نموده بود درباره جزئیات طلبکاران پرسپولیس گفت: ما با تمام طلبکاران تسویه کردیم، فقط نیلسون مانده. طلبکارانی که در موضوع AFC هست را می گویم، سال آینده هم پرونده هایی مثل برانکو می آیند. نیلسون که خیلی هم برای ما زحمت کشیده را باید 95 هزار دلار بدهیم، ما به خاطر تحریم ها نمی توانیم انتقال بانکی داشته باشیم، به همین خاطر گفتیم که یک نفر را در ایران معرفی نمایند تا پرداخت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی راجع به دربی هم گفت: بلیت فروشی یک حکم کلیدی برای ما دارد، ما یک جلسه ای را با آقای کریمی داشتیم و گفتیم درباره سخت افزاری مسئله ای نداریم شما انجام دهید اما درباره نرم افزاری می خواهیم سامانه طرفداری را به سیستم شناسایی وصل کنیم. درباره 90-10 دربی شاید این بازی انجام نگردد اما درباره بازی برگشت ما کوشش می کنیم تا کارت بانکی را به کارت طرفداری وصل کنیم تا 90-10 انجام گردد.

وی درباره اسپانسر شرح داد: ما باید سامانه طرفداری را بروز بکنیم تا اسپانسرها تشویق بشوند که باشگاه یک سامانه طرفداری دارد. ما کاری که می خواهیم برای طرفداران بکنیم این است که با هر تراکنش طرفدار، بخشی از آن به حساب طرفدار برگردد و همچنین تخفیف هایی از بانک یا فروشگاه های زنجیره ای بگیرد. همانطور که طرفدار تیم را پشتیبانی می نماید، ما هم باید تخفیف هایی را بدهیم. ما می خواهیم اپلیکیشن ها مخصوص طرفدار باشند تا او هرگونه خریدی دارد از آنجا انجام دهد تا حمایت خوبی هم از باشگاه بگردد. ما باید یک جهت و راه درآمدزایی مستمر داشته باشیم، هرروز فضاهای جدید زیادی باز می گردد، ما ظرفیت زیادی را در سامانه طرفداری، نوشیدنی، موزه، بلیت فروشی و... داریم.

انصاری فرد اضافه نمود: طلبکاران ما خیلی زیاد هستند، باید وضعیت فعلی تیم را حفظ کنیم چون تیم ما از لحاظ فنی بسیار خوب است. وضع موجود این است که هیچ پولی به آنها پرداخت ننموده ایم، باید قبل یا بعد از دربی پیش پرداخت را بدهیم. باید این را پرداخت کنیم تا بازیکنان با روحیه باشند و بدانند علی رغم شکایت ها قرارداد این بازیکنان پرداخت می گردد. بعد از آن ما 2-3 ماه فرصت داریم تا رضایت شاکیان را جلب کنیم. باید بتوانیم در سامانه 3030 اپراتورهای دیگر را هم جذب کنیم. امیدوارم این یک سال دو سال که هستیم و بعدش مدیران این ساماندهی که شکل می دهیم را تغییر ندهند. در دوره قبل یک سامانه طرفداری را با یک بانک انجام دادیم و 6 ماه وقت گذاشتیم اما وقتی باشگاه را ترک کردیم این برچیده شد.

مدیرعامل سرخ ها راجع به سوپرجام نیز گفت: ما دو سوپرجام از سازمان لیگ طلبکاریم، یکی آن سوپرجام که در 29 شهریور تاریخش اعلام می گردد. یکی هم که بدون شائبه است، ما قهرمان لیگ و حذفی شدیم و مسئله ای هم ندارد و باید بدهند. دیروز من در واتس اپ با آقای تاج صحبت کردم و ایشان در فیفا بودند و گفتند من با آقای بهاروند صحبت کنم، من گفتم که می خواهیم دوشنبه قبل از بازی با صنعت نفت بازیکنان این را بگیرند و یک دور بزنند. آقای تاج جواب ندادند اما فکر می کنم شنبه بیایند و یک دور افتخار هم بزنیم.

او خصوص مشکلش با مهدی تاج گفت: آقای وزیر 4 توصیه به من کردند که یکی این بود که یک جلسه با آقای تاج داشته باشیم. ما هم دو روز بعد رفتیم به جلسه با آقای تاج و ایشان هم صمیمانه پذیرایی کردند و روبوسی هم کردیم و مسئله ای هم نبود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 96

به "وضعیت طلبکاران پرسپولیس از نلسون تا برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت طلبکاران پرسپولیس از نلسون تا برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید