خبرنگاران 3 هزار میلیارد تومان برای تامین زمین و خدمات مسکن ملی و مهر تخصیص یافت

به گزارش بلندانیوز، تهران- خبرنگاران- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در مجموع برای برنامه های سال جاری سازمان اعم از طرح مسکن ملی، مسکن مهر، خدمات زیربنایی و روبنایی و تامین زمین، سه هزار میلیاردتومان اعتبار تخصیص داده است.

خبرنگاران 3 هزار میلیارد تومان برای تامین زمین و خدمات مسکن ملی و مهر تخصیص یافت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی بخشی از اقدام های سازمان در حیطه مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را یاری به تامین خدمات زیربنایی، آماده سازی طرح های مسکن مهر باقی مانده و طرح اقدام ملی مسکن و همچنین یاری به ساخت خدمات روبنایی این طرح ها از قبیل مدرسه، کلانتری، مسجد و مراکز بهداشتی برشمرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در این حوزه ها در مجموع، نزدیک به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی و غیرنقدی در سال 1400 پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگاران و به گفته مسوولان وزارت راه و شهرسازی، کمتر از 40 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است که باید تحویل داده گردد.

اکنون 9 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است و تعداد کمی پروژه هم با پرونده قضایی در اختیار دستگاه قضا است که دولت اختیاری برای افتتاح و تحویل آن ندارد.

40 هزار واحد مسکن مهر تا کمتر از دو ماه آینده تحویل متقاضیان داده خواهد شد و پرونده مسکن مهر در سال 1400 به خاتمه خود می رسد.

همچنین هشت هزار و 470 پروژه مسکن ملی در 770 شهر درحال ساخت است که چون شهر به شهر و مقطع به مقطع ساخته شده است در بعضی شهرها به پیشرفت 100 درصدی و در بعضی شهرها به پیشرفت کمتر رسیده است.

به گفته محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، امکان افتتاح مسکن ملی در سال 99 وجود داشت اما تصمیم بر این است که از فروردین سال جاری به صورت متواتر افتتاح مسکن ملی انجام و تا خاتمه دولت ادامه داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1344

به "خبرنگاران 3 هزار میلیارد تومان برای تامین زمین و خدمات مسکن ملی و مهر تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3 هزار میلیارد تومان برای تامین زمین و خدمات مسکن ملی و مهر تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید