خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آلمان از 60 نفر گذشت

به گزارش بلندانیوز، تهران- خبرنگاران- شش روز پیش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان صفر بود اما اکنون در این کشور ابتلا به این ویروس از 60 نفر گذشته است.

خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آلمان از 60 نفر گذشت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش برلین اسپکتاتور، روزهای اولیه ورود ویروس کرونا به آلمان، آنگلا مرکل صدراعظم در خصوص شرایط کشورش اظهار نظر کرد و وی در جریان بازدید از حوزه انتخابیه خود در استراسلوند گفت که باید رویکرد اعمال محدودیت انجام گردد.

وی اضافه کرد که مخالف لغو همه برنامه ها، مراسم اجتماعی و گردهماییها است.

در اولین گزارش ها، چهار کودک از یک مهدکودک در شهر هاینزبرگ مبتلا به ویروس کرونا شدند که احتمالاً توسط یک معلم آلوده شده اند. معلم این مهدکودک به عنوان یک بیمار ویروس کرونا در دوسلدورف تحت مداوا قرار گرفته است.

به دنبال شیوع ویروس در شهر بن یک مدرسه ابتدایی به مدت دو هفته بسته شد، زیرا سرایدار آن به جشن کارناوال رفته بود و در آنجا مبتلا به ویروس شد. در این مرحله، 185 کودک در پایتخت سابق آلمان غربی مورد آزمایش قرار می گیرند.

در میان افراد مبتلا شده تا به امروز یک فرد آلوده در آلمان (شوهر معلم مهد کودک) در شرایط بحرانی قرار داشته و شرایط وی هنوز بهبود نیافته است.

در شهرستان هاینزبرگ جایی که این زوج زندگی می نمایند، حداقل 37 نفر آلوده شده اند و ایالت فدرالی نوردراین- وستفالن صدها نفر در خانه های خود در قرنطینه هستند. آن ها با مهد کودکی که معلم آن مبتلا بود، ارتباط داشته اند.

براساس گزارش روز شنبه کمیسیون بهداشت ملی چین، از میان 85 هزار و 162 بیمار در دنیا، 79 هزار و 251 نفر از چین هستند. در مجموع 2 هزار و 923 نفر از ابتلا به کرونا جان باخته اند که سهم چین 2 هزار و 835 نفر بوده است.

این کمیسیون خاطرنشان کرد که 39 هزار و 332 نفر تا به امروز درمان شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 581

به "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آلمان از 60 نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در آلمان از 60 نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید