تور هند: جولیا رابرتز سفیر گردشگری هند خواهد شد

به گزارش بلندانیوز، وزارت جهانگردی هند در حال اجرا مذاکره برای همکاری با جولیا رابرتز، بازیگر سرشناس هالیوودی در زمینه جذب جهانگرد به هند است.

تور هند: جولیا رابرتز سفیر گردشگری هند خواهد شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

وزارت گردشگری هندوستان، از جولیا رابرتز، هنرپیشه آمریکایی فیلم هایی چون بخور، نیایش کن، عشق بورز و زن زیبا برای توسعه صنعت گردشگری خود در دنیا به وسیله تبلیغ ورزش یوگا یاری می گیرد.

رابرتز در فیلم بخور، نیایش کن، عشق بورز نقش زنی را بازی نموده که پس از طلاق راهی هند می گردد تا به وسیله ورزش یوگا و آیین های مردم این کشور دردهای روحی خود را التیام بخشد.

یکی از مقامات وزارت گردشگری این کشور بیان کرد که برای به خاتمه رسیدن این طرح به تایید و همیاری وزیر گردشگری و نخست وزیر احتیاج دارد. اگر این پروژه تایید و عملی گردد، رابرتز چهره دنیای گردشگری هندوستان خواهد شد.

علاقه این بازیگر زن به ورزش یوگا معروفیت فراوانی دارد و او بارها تاکید نموده که این تمرینات چقدر به کاهش استرس و دستیابی به آرامش او یاری نموده است. رابرتز یکی از چهره هایی است که در کشور خود یوگا را تبلیغ و هر از چند گاهی به هند سفر می نماید. گفته می گردد جولیا رابرتز 48 ساله پراتیاهارا، پنجمین مرجله از مراحل هشت گانه یوگا را گذرانده است.

قرار است این کمپین هنر، سرزمین یوگا نام گذاری گردد و هدف آن تقویت قدرت های نرم هند و جذب گردشگران خارجی برای اقامت طولانی تر و یادگیری آموزه های یوگا تعریف شده است. این طرح در صورت حمایت دولت هند از ماه ژوئن شروع می گردد.

این بازیگر هالیوودی که در سال 1990 با نقش آفرینی در فیلم زن زیبا خود را به عنوان یکی از ستاره های هالیوودی بیان کرد، 15 سال پیش برای بازی در فیلم ارین براکویچ ساخته استیون سودربرگ پیروز به کسب جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، بافتا و گلدن گلوب برترین بازیگر زن شد. در سال 2016 جولیا رابرتز دو فیلم مانی مانستر به کارگردانی جودی فاستر و روز مادر ساخته گری مارشال را روی پرده نقره ای دارد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1763

به "تور هند: جولیا رابرتز سفیر گردشگری هند خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: جولیا رابرتز سفیر گردشگری هند خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید