اسکوچیچ: امیدوارم حریفانی مثل بوسنی باز هم در تقویم بازی های ایران باشند، همه می خواستیم بهترین بازی را ارائه کنیم

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد که حریفانی همچون تیم بوسنی باز هم در تقویم بازی های محبت آمیز تیم ایران قرار داشته باشند.

اسکوچیچ: امیدوارم حریفانی مثل بوسنی باز هم در تقویم بازی های ایران باشند، همه می خواستیم بهترین بازی را ارائه کنیم

به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ پس از رجحان 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی که در دیداری تدارکاتی رقم خورد، گفت: بازی خوب و سطح بالایی بود. امیدوارم در آینده چنین حریفانی در تقویم بازی های ایران باشند، چون به ما برای آینده یاری می نمایند و باعث می شوند تیم هماهنگ تر گردد. مطمئناً اگر از گروه مان بالا برویم و در نهایت به جام دنیای برسیم، حریفان مان همین گونه سطح بالا خواهند بود و حتی بهتر.

وی ادامه داد: امیدوارم فدراسیون برنامه ریزی بهتری برای آینده داشته باشد، اردوها و بازی های بیشتری داشته باشیم و از این موقعیت ها استفاده کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم به تیم یاری کردم. همه ما کوشش زیادی کردیم که در این بازی با صد درصد توان باشیم و برنده شویم. این برای مان خیلی مهم بود و خدا را شکر که توانستیم این کار را انجام بدهیم.

اسکوچیچ بیان کرد: همه کوشش کردیم و همه می خواستیم بهترین بازی را ارائه کنیم. در نیمه اول موقعیتی به حریف ندادیم و چند موقعیت هم داشتیم. برای نیمه دوم چند تعویض داشتیم، گل زدیم و توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. این بازی به ما در آینده یاری زیادی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1100

به "اسکوچیچ: امیدوارم حریفانی مثل بوسنی باز هم در تقویم بازی های ایران باشند، همه می خواستیم بهترین بازی را ارائه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: امیدوارم حریفانی مثل بوسنی باز هم در تقویم بازی های ایران باشند، همه می خواستیم بهترین بازی را ارائه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید