محمدخانی: ایران پتانسیل صعود از گروه خود در جام جهانى را دارد، توقعات از ما به عنوان تیم اول آسیا در روسیه بیشتر می گردد

به گزارش بلندانیوز، پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی توانایی صعود از گروه خود در مسابقات جام جهانى 2018 روسیه را دارد، اما باید شرایط برای این تیم مهیا گردد.

محمدخانی: ایران پتانسیل صعود از گروه خود در جام جهانى را دارد، توقعات از ما به عنوان تیم اول آسیا در روسیه بیشتر می گردد

با تور مالزی تعطیلات خرداد از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

ناصر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درخصوص صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه با پیروزی مقابل ازبکستان گفت: تیم ایران یک بازی خیلی خوب و منطقی مقابل ازبکستان ارائه کرد. به جز 15 دقیقه اول که بازی متعادلی شاهد بودیم، توپ و میدان در اختیار ملی پوشان ایران بود. حتی زمانی که با یک گل از حریف جلو بودیم، کی روش ریسک نمی کرد و روی ضربات ایستگاهی به سید جلال حسینى اجازه نمی داد جلو بیاید، چون اگر گل می خوردیم، جبران آن سخت بود. ازبکستان تیم چغری بود اما این ایران بود که مسلط و کم اشتباه ظاهر شد. بازیکنان ما تنها در پاس های آخر دقت کافی نداشتند وگرنه بازی خوبی ارائه دادند.

وی اضافه کرد: خط دفاع ما در مرحله مقدماتى بسیار خوب ظاهر شد و در مجموع بر خلاف دوره های گذشته، کار ما به اما و اگر کشیده نشد. امیدوارم در دو مسابقه باقی مانده در مرحله مقدماتی گلی نخوریم و با ثبت یک رکورد به جام جهانى برویم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد، توضیح داد: ما چند بار از صعود به جام جهانى بازماندیم اما در این دوره به هدف خود رسیدیم. اکنون توقعات از ما به عنوان تیم اول آسیا در روسیه بیشتر می گردد. امیدوارم در جام جهانی 2018 قرعه خوبی نصیب ایران گردد و برای نخستین بار بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. تیم ما پتانسیل رسیدن به این هدف را دارد و حمایت مردم و مسئولان و دولت می تواند تأثیرگذار باشد. باید اردوها و بازی های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی در نظر گرفته گردد، به خصوص با تیم هایی که با سبکی شبیه حریفان همگروه ما بازی می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 414

به "محمدخانی: ایران پتانسیل صعود از گروه خود در جام جهانى را دارد، توقعات از ما به عنوان تیم اول آسیا در روسیه بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدخانی: ایران پتانسیل صعود از گروه خود در جام جهانى را دارد، توقعات از ما به عنوان تیم اول آسیا در روسیه بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید