قلعه نویی: من ثروتمند هستم

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی امروز از آن دسته بازی هایی بود که من احساس کردم ثروتمند هستم، چون بازیکنانم با قلب و عشقشان بازی می کردند.

قلعه نویی: من ثروتمند هستم

به گزارش ایسنا، تیم فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر با یک گل مقابل تیم گل گهر به پیروزی رسید. امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: مسرور هستم که امروز یکی از قشنگترین بازی ها را جلوی تیمی انجام دادیم که تجربه دو قهرمانی در لیگ دارد و نماینده مستقیم ایران در جام باشگاه های آسیا است.

وی اضافه نمود: خوزستان معدن استعداد است و می تواند یک تیم ملی جدا داشته باشد. فولاد خوزستان یک بار با اسکلت بندی که داشت تیم ملی ایران را به جام جهانی برد و از این رو من برای بازیکنان تیم خودم ایستاده دست زدم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: امروز 70 دقیقه جلوی تیم فولاد خوزستان که یک تیم تاکتیکی و قدرتی است، فوتبالی بازی کردیم که من بسیار از بازی بازیکنانم لذت بردم و دست تک تک بازیکنانم را می بوسم.

قلعه نویی عنوان نمود: بازی قبلی تیم ما مقابل سپاهان و بازی امروز از بازی هایی هستند که در خاطر من خواهند ماند، چون این دو بازی همه چیز داشتند. ما نتیجه را باختیم، اما به بازیکنانم افتخار می کنم و خسته نباشید می گویم.

وی اضافه نمود: بازیکنان ما با قلبشان بازی می نمایند. بازی امروز از آن دسته بازی هایی بود که من احساس کردم ثروتمند هستم، چون بازیکنانم با قلب و عشقشان بازی می نمایند. به تیم فولاد برای این پیروزی تبریک می گویم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1726

به "قلعه نویی: من ثروتمند هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: من ثروتمند هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید