آنالیز قرعه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ، احتمال هم گروهی با استرالیا

به گزارش بلندانیوز، تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا تعیین شد. سوریه، استرالیا، ایران، عربستان، ژاپن، امارات و کره جنوبی در کنار چین، عراق، عمان، ویتنام و لبنان 12 تیمی هستند که در مرحله نهایی حضور دارند.

آنالیز قرعه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ، احتمال هم گروهی با استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از بین این تیمها، ایران قطعا با ژاپن همگروه نخواهد داشت منتهی احتمال تقابل تیم ملی با دیگر تیم های عظیم آسیا وجود خواهد داشت. از بین کره جنوبی و استرالیا، قطعا یکی از این دو تیم در گروه ایران قرار خواهد گرفت و رویارویی تیم ملی با هر کدام از این دو تیم، قطعا جذاب خواهد بود.

یکی از دو تیم عراق و عربستان هم حریف ایران خواهد شد که بازی با هر کدام از این دو تیم حساسیت های خاص خودش را خواهد داشت و واقعا نمی توان گفت که بازی با عراق حساس تر است یا ملاقات با عربستان. البته عربستان در این مقطع تیم قدرتمندی نشان داده است.

از بین امارات و چین، یک تیم با ایران همگروه خواهد شد و این موضوع درباره سوریه و عمان و همچنین ویتنام و لبنان هم صدق خواهد نمود که از جمع این تیم ها بازی با عمان به خاطر حضور برانکو روی نیمکتش، خاص تر از سایر بازی ها بود و دیگر تیم ها به نظر نمی توانند حریف تیم ملی باشند. ممکن است مثلا ممکن است نتیجه قرعه کشی این گردد که ایران با کره جنوبی، عربستان، امارات، سوریه، ویتنام همگروه گردد یا اینکه ایران با استرالیا، عراق، چین، عمان، لبنان همگروه گردد که به نظر گروه راحت تری به نظر می رسد. البته احتمالات بیشتری هم وجود دارد، اما اگر فرض کنیم با تیم های متفاوت سید ها همگروه شویم این دو گروه بدست می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1486

به "آنالیز قرعه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ، احتمال هم گروهی با استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز قرعه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ، احتمال هم گروهی با استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید