اردیبهشت: شرایط حدادی مطلوب و در منزل تحت مراقبت و درمان است

به گزارش بلندانیوز، مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی شرایط کنونی حدادی را مطلوب توصیف کرد.

اردیبهشت: شرایط حدادی مطلوب و در منزل تحت مراقبت و درمان است

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش به نقل از فدراسیون دو و میدانی، سید اشکان اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی پس از اینکه احسان حدادی قهرمان ارزنده پرتاب دیسک دو و میدانی کشورمان پیرامون ارزیابی سلامت وی در مورد تست ویروس کرونا تحت نظر قرارگرفته است گفت: اقدامات تشخیص و درمانی لازم برای احسان حدادی با حمایت کامل فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران صورت گرفته و شرایط این قهرمان بطور مستمر رصد می گردد.

وی اظهار داشت: از تمامی قهرمانان ملی و ورزشکاران دو و میدانی خواهش می کنم به هیچ عنوان برای انجام تمرینات به اماکن ورزشی نروند و با انجام تمرینات آمادگی جسمانی در منزل به قطع زنجیره انتقال و سلامت خود یاری کنند و تمرینات اختصاصی را با توجه به تعطیلی تمام رویداد های بین المللی به آینده موکول کنند.

مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی در سرانجام تأکید کرد: از تمامی رؤسای محترم هیأت های استانی می خواهم با نظارت و رعایت بخشنامه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به تأمین سلامت جامعه ورزشی اهتمام ورزند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 533

به "اردیبهشت: شرایط حدادی مطلوب و در منزل تحت مراقبت و درمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردیبهشت: شرایط حدادی مطلوب و در منزل تحت مراقبت و درمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید