اجرای پروتکل های بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا

به گزارش بلندانیوز، با توجه به سیر صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا و حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی، اقدامات محافظتی و ضدعفونی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا اجرا می گردد.

اجرای پروتکل های بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به سیر صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا و حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی، اقدامات محافظتی و ضدعفونی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا اجرا می گردد.

در حال حاضر خوابگاه های پسرانه گلستان و ولایت و خوابگاه های دخترانه زینبیه 1 و 2 میزبان دانشجویان هستند. شست و شوی خوابگاه ها با مواد ضدعفونی نماینده بصورت روزانه و هم چنین گندزدایی سطوح نیز 2 بار در روز انجام می گیرد.

دانشجویان نیز موظف هستند قبل از حضور در خوابگاه فرم های خود اظهاری خود را آماده و به تایید پزشک رسیده باشد. مواد ضدعفونی سطوح و دست هم جهت استفاده در خوابگاه های دانشجویی تعبیه شده است.

چیدمان اتاق ها خوابگاه طبق پروتکل های 2 نفره ترتیب داده شده است، هر دانشجو موظف است قبل از ورود به خوابگاه کفش های خود را به وسیله پادری های مقابل درب ورودی ضدعفونی نموده و بادمپایی هایی که به آن ها داده شده است، در محیط خوابگاه تردد نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1059

به "اجرای پروتکل های بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروتکل های بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید