11 بیمار نو کرونایی در سمنان بستری شدند

به گزارش بلندانیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در 24 ساعت گذشته در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه، 11 بیمار کرونایی با تشخیص قطعی، در بیمارستان بستری شدند.

11 بیمار نو کرونایی در سمنان بستری شدند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 11 بیمار قطعی کرونایی، در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، اعلام کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 48 هزار و 24 مورد مثبت بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان دامغان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در شرایط قرمز تیره واقع شده است، اضافه نمود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا تا به امروز به 10 هزار و 365 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه 37 هزار و 659 بیمار در این بازه زمانی به صورت سرپایی شناسایی شدند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 9 هزار و 249 نفر رسیده است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1670

به "11 بیمار نو کرونایی در سمنان بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 بیمار نو کرونایی در سمنان بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید