خبرنگاران 48 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود شناسایی شد

به گزارش بلندانیوز، شاهرود - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: 48 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی 2 روز گذشته در شهرستان های شاهرود و میامی شناسایی شدند.

خبرنگاران 48 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود شناسایی شد

به گزارش خبرنگاران، رضا چمن شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 40 بیمار با علایم مشکوک به مراکز درمانی و اورژانس مراجعه داشتند، اضافه نمود: از این تعداد مراجعه نماینده پنج تن در بخش های مختص به این بیماری بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان دهنده فعال بودن ویروس و چرخه انتقال است، توضیح داد: شمار مبتلایان از شروع همه گیری تا به امروز در شرق استان سمنان به 6 هزار و 187 تن رسیده است.

چمن، مقاومت، صبر و شکیبایی و ایستادگی در مقابله با این ویروس را ضروری خواند و گفت: مردم باید با رعایت موازین و اصول پیشگیری در جهت قطع چرخه انتقال ویروس به نیروهای درمان را یاری نمایند.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود 260 هزار تن و 54 هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اکنون شهرستان شاهرود در شرایط زرد و شهرستان میامی در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز یک میلیون و 354 هزار و 520 تن در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 93 تن از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به 57 هزار و 150 نفر رسیده است.

همچنین در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوم بهمن ماه 1399) براساس معیارهای قطعی تشخیصی 6 هزار و 204 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و 677 نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1235

به "خبرنگاران 48 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 48 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید