آمار شگفت انگیز رسانه ای AFC در سال تعطیلی بازی های ملی

به گزارش بلندانیوز، کمیته رسانه و ارتباطات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست گانباتار آمگالان باتار تشکیل جلسه داد. در این جلسه پیشرفت چشمگیر استراتژی دیجیتال fan-first مورد بررسی قرار گرفت. آمارهای بازدید از رسانه های کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی نسبت به سال 2019 که مسابقات جام ملت های آسیا برگزار گشت، شگفت انگیز است.

آمار شگفت انگیز رسانه ای AFC در سال تعطیلی بازی های ملی

آمگالان باتار در جلسه امروز گفت: همانطور که می دانید ویروس کووید - 19 مسابقات ما را مختل کرده است اما خوشحالم که بگویم این مسئله توانایی ما در تعامل با هواداران پرشور آسیا را تحت تاثیر قرار نداده است.

وی افزود: باید افتخار کنیم که تعداد فعالیت و مشارکت ها در سال 2020 نسبت به سال 2019 که جام ملت های آسیا برگزار شد، فراتر رفته است. در سایت های انگلیسی 202 و در وب سایت عربی خود 876 درصد افزایش را مشاهده کرده ایم. 91 درصد از این ترافیک از طریق تلفن های همراه بوده است و رشد چشمگیر 30 درصدی مشارکت زنان را هم شاهد بوده ایم.

به گفته رئیس کمیته رسانه کنفدراسیون آسیا، این افزایش بازدیدها و مشارکت ها در رسانه های AFC نتیجه استراتژی fan-first است که باید با همین رویه ادامه یابد.

به گزارش بلندانیوز، در این جلسه اینترنتی، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال هم حضور داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1097

به "آمار شگفت انگیز رسانه ای AFC در سال تعطیلی بازی های ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار شگفت انگیز رسانه ای AFC در سال تعطیلی بازی های ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید