آمار شگفت انگیز رسانه ای AFC در سال تعطیلی بازی های ملی
به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، کمیته رسانه و ارتباطات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست گانباتار آمگالان باتار تشکیل جلسه داد. در این جلسه پیشرفت چشمگیر استراتژی دیجیتال fan-first مورد بررسی قرار گرفت. آمارهای بازدید از رسانه های کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی نسبت به سال 2019 که مسابقات جام ملت های آسیا برگزار گشت، شگفت انگیز است.

آمگالان باتار در جلسه امروز گفت: همانطور که می دانید ویروس کووید - 19 مسابقات ما را مختل کرده است اما خوشحالم که بگویم این مسئله توانایی ما در تعامل با هواداران پرشور آسیا را تحت تاثیر قرار نداده است.
وی افزود: باید افتخار کنیم که تعداد فعالیت و مشارکت ها در سال 2020 نسبت به سال 2019 که جام ملت های آسیا برگزار شد، فراتر رفته است. در سایت های انگلیسی 202 و در وب سایت عربی خود 876 درصد افزایش را مشاهده کرده ایم. 91 درصد از این ترافیک از طریق تلفن های همراه بوده است و رشد چشمگیر 30 درصدی مشارکت زنان را هم شاهد بوده ایم.
به گفته رئیس کمیته رسانه کنفدراسیون آسیا، این افزایش بازدیدها و مشارکت ها در رسانه های AFC نتیجه استراتژی fan-first است که باید با همین رویه ادامه یابد.
به گزارش خبرنگاران، در این جلسه اینترنتی، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال هم حضور داشت.
منبع: خبرگزاری مهر