10 ورزشکار پرهوادار زن ایرانی در اینستاگرام

به گزارش بلندانیوز، ورزش سه: این روز ها که ورزشکاران در قرنطینه به سر می برند و خبری از برگزاری مسابقات و تمرینات نیست، اهمیت فضای مجازی هم نزد آن ها و هم دنبال نماینده های ورزشکاران در اینستاگرام افزایش یافته. توجه کابران مجازی به بعضی از قهرمانان غیرواقعی که در فضای مجازی خودشان را قهرمان دنیا معرفی می نمایند، طی روز های اخیر با واکنش ورزشکاران ملی پوش در رشته های مختلف روبرو شده و حتی کمپینی به راه انداخته که ورزشکاران در آن از مردم می خواهند برای دنبال کردن یک قهرمان در اینستاگرام دقت بیشتری به خرج دهند و قهرمانان تقلبی را آنفالو نمایند.

10 ورزشکار پرهوادار زن ایرانی در اینستاگرام

جالب است بدانید چند تن از همین قهرمانان غیرواقعی که هیچ مقامی در مسابقات معتبر ندارند و نهایتا در یکی از سبک های رشته های رزمی و در یک تورنمنت کم جمعیت مدال کسب کردند، از مدال آوران مطرح ایران همچون خواهران منصوریان، قهرمانان دوومیدانی و... دنبال کننده های بیشتری در اینستاگرام دارند.

در میان ورزشکاران بیشترین فعالیت در فضای مجازی را می توان در صفحه ملی پوشان رشته دوومیدانی دید که سهم عمده ای در رده بندی داشتن بیشترین دنبال کننده در میان ورزشکاران زن ایرانی دارند؛ البته ووشوکاران هم به لطف شهرت خواهران منصوریان در این لیست حضور چشمگیری دارند.

در مجموع، اما نسبت به تعداد فالوور هایی که بعضی از فوتبالیست ها و حتی ورزشکاران مرد در اینستاگرام دارند، ورزشکاران مطرح زن ایرانی که در سطح دنیا بار ها افتخارات زیادی برای ورزش ایران کسب کردند، دنبال کننده های زیادی در فضای مجازی ندارند.

در ادامه به آنالیز 10 صفحه پربازدید ورزشکاران زن ایرانی در اینستاگرام پرداختیم. شاید غیبت ورزشکارانی همچون زهرا نعمتی، نجمه خدمتی، سارا خادم الشریعه و حمیده عباسعلی در این لیست کمی عجیب باشد؛ اما این ورزشکاران که در جامعه کاملا شناخته شده هستند، دنبال کننده هایشان در اینستاگرام حتی به صد هزار نفر هم نمی رسد. البته در این لیست فقط ورزشکارانی مدنظر قرار گرفتند که زیر پرچم قرار دارند و در مسابقات مختلف بین المللی و معتبر حضور داشتند یا کسب مدال کردند.

1. لیلا رجبی؛ 403 هزار نفر

ملی پوش سابق دوومیدانی ایران که نایب قهرمانی بازی های آسیایی 2014 و حضور در دو دوره المپیک را در کارنامه دارد، با 403 هزار نفر دنبال کننده در بخش ورزشکاران زن ایرانی صدرنشین به شمار می رود. رجبی که اصلیتی بلاروسی دارد، به واسطه ازدواج با پیمان رجبی برای تیم ملی ایران مسابقه می داد. او در صفحه اینستاگرامش ویدیو های مشترکی هم با همسرش بارگذاری می نماید که هر دو نفر جزو ورزشکاران مطرح در دنیای واقعی و فضای مجازی به شمار می فرایند.

2. شهربانو منصوریان؛ 279 هزار نفر

نفر دوم پرافتخارتر و شناخته شده تر هم هست. شهربانو منصوریان که چندین مدال طلای دنیای در رشته ووشو در کارنامه دارد و همچنان جزو پرافتخارترین های این رشته به شمار می رود، با 279 هزار نفر دنبال کننده در رده دوم قرار گرفته است. خواهر بزرگتر خانواده ورزشی منصوریان در سال های اخیر علاوه بر فعالیت های ورزشی اقدامات خیریه زیادی هم انجام داده است.

3. الهه منصوریان؛ 252 هزار نفر

نفر سوم بازهم از خانواده منصوریان است. الهه، خواهر کوچکتر شهربانو که چند طلای دنیای و آسیایی در کارنامه دارد، چند سالی است در لیگ چین مبارزه می نماید و جزو ورزشکاران مطرح ایران در بخش زنان به شمار می رود.

4. بهناز شفیعی؛ 206 هزار نفر

ورزشکار بعدی که در چند سال اخیر شهرت زیادی پیدا نموده، بهناز شفیعی است. این دختر موتورسوار که این رشته را به صورت حرفه ای دنبال می نماید و اخیرا سابقه حضور در فیلم های تلویزیونی و سینمایی را هم پیدا نموده، 206 هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد. شفیعی که به نوعی در راستا موتورسواری زنان سدشکن بوده، همچنان به فعالیت خود در رشته موتورسواری هم ادامه می دهد.

5. فرشته کریمی؛ 195 هزار نفر

نفر پنجم لیست دارندگان بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام، فرشته کریمی، ستاره تیم ملی فوتسال است. این بازیکن که با هم تیمی هایش در سال های اخیر به افتخارات بزرگی همچون قهرمانی در آسیا دست یافته، به واسطه تکنیک نابی که از خود در مسابقات مختلف نشان داده، هواداران زیادی هم در اینستاگرام دارد.

6. مریم محبی؛ 194 هزار نفر

در میان دوندگان ایرانی، مریم محبی، ملی پوش دوی 400 متر ایران که مدال های نقره و برنز آسیا را در کارنامه اش دارد، با 194 هزار دنبال کننده در اینستاگرام صدرنشین است. این دختر دونده که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد، توانسته در رده ششم لیست قرار بگیرد.

7. سهیلا منصوریان؛ 168 هزار نفر

خواهر کوچکتر خانواده منصوریان که به اندازه دو خواهر بزرگترین در میادین دنیای و آسیایی مدال کسب ننموده، با 168 هزار دنبال کننده نفر هفتم لیست است. سهیلا منصوریان که حتی گاهی اوقات مجبور شده در مسابقات مقابل خواهران خود بایستد، امیدوار است در سال های آینده کارنامه افتخاراتش را مثل دو خواهر بزرگتر پربار کند.

8. زهرا کیانی؛ 158 هزار نفر

دیگر ووشوکاری که در رده بندی 10 ورزشکار زن با بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام قرار گرفته است، زهرا کیانی است. این ملی پوش ووشو در بخش تالو که با انجام حرکات نمایشی هم در مسابقات و هم خارج از فضای ورزشی، مورد توجه کاربران مجازی قرار گرفته، 158 هزار دنبال کننده دارد. کیانی که مدال نقره بازی های آسیایی 2018 را در کارنامه دارد، در 20 سالگی هنوز فرصت زیادی برای پیشرفت دارد.

9. مریم طوسی؛ 157 هزار نفر

یکی دیگر از دونده های زن ایرانی که دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام دارد، مریم طوسی است. این دونده سرعت که قبلا رکورددار دوی صد متر بود، بعد از مدتی غیبت در مسابقات این روز ها به دنبال بالا بردن آمادگی خود برای بازگشت است. او با 157 هزار نفر دنبال کننده ویدیو های ورزشی زیادی از خودش به اشتراک می گذارد.

10. فرزانه فصیحی؛ 120 هزار نفر

نفر دهم لیست هم فرزانه فصیحی، دیگر ملی پوش دوومیدانی است. او که در سال های اخیر به عنوان رکورددار دوی سرعت ایران نامش را بر سر زبان ها انداخته و در ماه های پایانی سال 98 هم توانست با حضور در باشگاه پارتیزان بلگراد 3 بار رکورد ملی 60 متر ایران را بهبود ببخشد، این روز ها به هدفی بزرگتر یعنی حضور در المپیک فکر می نماید.

منبع: برترین ها
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 863

به "10 ورزشکار پرهوادار زن ایرانی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ورزشکار پرهوادار زن ایرانی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید