امارات در تب و تاب میزبانی جام ملت های آسیا

به گزارش بلندانیوز، در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام ملت های آسیا، ساختمان های شهر امارات رنگ و بوی میزبانی این رویداد را گرفته است.

امارات در تب و تاب میزبانی جام ملت های آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الوطن، جام ملت های آسیا کمتر از دو هفته دیگر شروع می گردد و نزدیک به یک ماه، کشور امارات میزبانی این رقابت ها را بر عهده خواهد داشت.

ساختمان ها و مراکز مهم کشور امارات به استقبال از این رویداد رفتند تا تب فوتبال در امارات را نشان دهند. ساختمان 40 طبقه اتاق بازرگانی امارات در ابوظبی و ساختمان هنر از جمله مراکز مهمی بودند که تب جام ملت ها را در امارات با نشان دادن بنرهای خاص این رقابت ها نشان دادند.

تصویر لوگوی جام ملت ها از جمله عکس هایی است که در شهرهای دبی و ابوظبی دیده می گردد. همچنین خودروهایی که وظیفه حمل و نقل طرفداران را در طول جام ملت های آسیا دارند، کار خودشان را شروع کردند.

مسئولان اماراتی اعلام کردند که قصد دارند استقبال گرمی از علاقه مندان به فوتبال داشته باشند که برای دیدن بازی های جام ملت ها وارد این کشور شوند.

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا با تیم های یمن، عراق و ویتنام هم گروه شده است و در اولین ملاقات خود با یمن ملاقات خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 380

به "امارات در تب و تاب میزبانی جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات در تب و تاب میزبانی جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید