کشتی فرنگی ایران با 3 برنز چهارم دنیا شد، قاسمی منجزی با 3 اخطار مدال را از دست داد

به گزارش بلندانیوز، امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی از رسیدن به مدال برنز دنیا بازماند، به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 3 مدال برنز علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و سعید عبدولی به کار خود در این رقابت ها انتها داد و در رده بندی تیمی نیز چهارم شد.

کشتی فرنگی ایران با 3 برنز چهارم دنیا شد، قاسمی منجزی با 3 اخطار مدال را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های روز سرانجامی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2019 در نورسلطان پایتخت قزاقستان، امیر قاسمی منجزی نماینده سنگین وزن ایران آخرین فرنگی کار ایران در این رقابت ها بود که در دیدار رده بندی برابر هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و 2 طلا، یک نقره و یک برنز دنیا از استونی به میدان رفت و در سرانجام در حالیکه 5 امتیاز را بخاطر 2 خطای پا گذاشتن روی پای حریف و سر زدن به صورت حریف از دست داده بود و دو اخطار دریافت نموده بود، برای سومین مرتبه پای خود را بر روی پای حریف گذاشت که داور با دادن اخطار سوم، نماینده ایران را 3 اخطاره کرد و دست کشتی گیر استونی به نشان فرد پیروز بالا رفت.

علیرضا نجاتی در 60 و محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، 2 نماینده ایران در روز سرانجامی این رقابت ها بودند که پیروز به کسب مدال برنز دنیا شدند. پیش از این سعید عبدولی نیز در وزن 82 کیلوگرم به مدال برنز رسیده بود.

به این ترتیب در سرانجام رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2019 در قزاقستان، تیم ملی کشتی فرنگی ایران توسط علیرضا نجاتی در 60، محمدعلی گرایی در 77 و سعید عبدولی در 82 کیلوگرم به 3 مدال برنز رسید. میثم دلخانی در 63 و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلوگرم پنجم شدند اما پویا ناصرپور در 55، حامد تاب در 67، امین کاویانی نژاد در 72، رامین طاهری در 87 و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم نیز 5 نماینده دیگر ایران در این رقابت ها بودند که با شکست مقابل رقبایشان از دور رقابت ها کنار رفتند.

اما در رده بندی تیمی، روسیه با 132 امتیاز مقتدرانه قهرمان شد، ازبکستان با 80 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و گرجستان با 79 امتیاز سوم شد. ایران نیز با 75 امتیاز در مکان چهارم نهاده شد. قزاقستان و ژاپن نیز با 72 و 65 امتیاز در رده های بعدی نهاده شدند.

از شش سهمیه ممکن برای المپیک توکیو، ایران به سه سهمیه توسط علیرضا نجاتی در 60، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلوگرم دست یافت و باید برای سه سهمیه باقیمانده در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کند.

کشتی فرنگی ایران همانند سه دوره گذشته مسابقات دنیای هیچ فینالیستی نداشت. آخرین بار قاسم رضایی در رقابت های دنیای 2015 لاس وگاس پیروز شده بود راهی دیدار فینال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 118

به "کشتی فرنگی ایران با 3 برنز چهارم دنیا شد، قاسمی منجزی با 3 اخطار مدال را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی ایران با 3 برنز چهارم دنیا شد، قاسمی منجزی با 3 اخطار مدال را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید