کریستوفر نولان کارگردان سه گانه بتمن در صف خرید بلیت سینما ایستاد خبرنگاران

به گزارش بلندانیوز، کارگردان تنت پس از آغاز به کار دوباره سینما های لس آنجلس یکی از اولین افرادی بود که در صف خرید بلیت ایستاد تا به تماشای فیلم برود.

کریستوفر نولان کارگردان سه گانه بتمن در صف خرید بلیت سینما ایستاد خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از این دی وایر، در حالی که علاقه مندان سینما در لس آنجلس دارند بار دیگر تجربه تماشای فیلم در سالن سینما را تکرار می نمایند، کریستوفر نولان هم یکی از اولین افرادی بود که راهی سالن سینما شد.

کارگردان تنت و دانکرک یکی از اولین مشتریان سالن های سینما در لس آنجلس شد.

از آنجا که سینما های لس آنجلس از دوشنبه 15 دسامبر اجازه یافتند درهایشان را دوباره به روی مشتریان باز نمایند، نولان برای تماشای فیلم به سالن سینمای ای ام سی واقع در بربنک رفت.

پس از اجازه آغاز به کار سینما های لس آنجلس مجموعه سینمایی ای ام سی تنها دو سالن خود را باز نموده است.

لس آنجلس در کنار نیویورک دو بازار کلیدی سینمای آمریکا به شمار می فرایند. نیویورک پس از ماه ها از ماه فوریه به نمایش فیلم بازگشت.

بازگشایی سینما های لس آنجلس می تواند عاملی برای آغاز به کار دوباره صنعت سینما باشد و توزیع نمایندگان را به تحرک وادارد تا فیلم های مهمتری را راهی سالن های سینما ها نمایند.

در اواخر تابستان تجربه اکران تنت در سالن های سینما ها تجربه موفقی نبود و اغلب پخش نمایندگان فیلم های عظیم و پرهزینه خود را برای روز های پس از پاندمی نگه داشتند.

هنوز گفته نشده نولان برای دیدن چه فیلمی به سالن سینما رفت. این نخستین بار نیست که نولان در طول پاندمی به سالن سینما می رود تا مردم را به این کار تشویق کند. وی ماه سپتامبر همراه همسرش، اما توماس که تهیه نماینده است، برای تماشای فیلم گالری دل های شکسته راهی سینما شده بود. وی یک بار هم برای تماشای تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد سینما رفته بود.

در حالی که تنت تنها در درایو-این سینما های لس آنجلس به نمایش درآمد، ماه پیش خاتمه این امکان را یافت تا با بازگشایی سالن های سینما های نیویورک در آنجا روی پرده برود. این فیلم سه روز پیش دو نامزدی اسکار برای بهترین طراحی صحنه و بهترین جلوه های ویژه کسب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1360

به "کریستوفر نولان کارگردان سه گانه بتمن در صف خرید بلیت سینما ایستاد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستوفر نولان کارگردان سه گانه بتمن در صف خرید بلیت سینما ایستاد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید