کارگاه چرم دست دوز در بازار زعفرانیه اردبیل برپا می گردد

به گزارش بلندانیوز، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: کارگاه چرم دست دوز در بازار زعفرانیه اردبیل برپا می گردد.

کارگاه چرم دست دوز در بازار زعفرانیه اردبیل برپا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ملکه گلمغانی زاده توضیح داد: با همکاری هیات امنا بازار زعفرانیه و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق فراوری، کارگاه چرم دست دوز در این بازار برپا می گردد.

وی گفت: جلسه ای در این خصوص برای آنالیز شرایط واگذاری و شیوه بهره برداری یکی از طبقات بازار زعفرانیه به عنوان کارگاه چرم دست دوز با حضور تعدادی از هیات امنا بازار زعفرانیه برگزار گردید.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: شرایط واگذاری مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد جلسه ای با حضور صنعتگرانی که اعلام آمادگی نمودند در محل اداره کل برگزار و صنعتگران واجد شرایط برگزار گردد و به هیات امنا معرفی شوند.

گلمغانی زاده افزود: با توجه به لزوم ایجاد اشتغال در جامعه و تحقق اشتغال ارزان قیمت به وسیله صنایع دستی اهتمام ما در سال جدید افزایش اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 25

به "کارگاه چرم دست دوز در بازار زعفرانیه اردبیل برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه چرم دست دوز در بازار زعفرانیه اردبیل برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید