چیزهای عجیب؛ سازندگان Oxenfree 2 از دنباله ترسناک شان می گویند

به گزارش بلندانیوز، بازی Oxenfree یک اثر ماجراجویی ماوراءالطبیعه با موضوع گروهی از نوجوانان است که در ابتدای سال 2016 عرضه شد. این بازی با کسب جوایز و انتقال به سخت افزارهای بیشتر، به مرور محبوبیت بیشتری یافت و در ادامه دنباله آن با عنوان Oxenfree 2: Lost Signals در 12 جولای امسال منتشر شد و با نقدهایی مثبت و تقریبا مشابه قسمت اول روبرو شد.

چیزهای عجیب؛ سازندگان Oxenfree 2 از دنباله ترسناک شان می گویند

اخیرا مصاحبه ای از شان کرانکل (Sean Krankel)، بنیانگذار و مدیر استودیوی سازنده یعنی Night School، آدام هاینز (Adam Hines)، نویسنده اصلی داستان، سارا هبرت (Sara Hebert)، مدیر جامعه کاربران و برایانت کانن، کارگردان بازی، در خصوص بازی نخست سری، موارد تازه در قسمت دوم و شرایط آن ها به عنوان یک استودیوی متعلق به نتفلیکس (Netflix) صحبت نموده اند که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کرانکل ابتدا در پاسخ به سوالی در خصوص زمان برنامه ریزی برای ساخت نسخه دوم Oxenfree می گوید:

همانطور که کرانکل بیان نمود، شخصیت ها در نسخه دوم نسبت به قبل از سن بیشتری برخودار هستند که این تغییراتی را در نحوه نوشتن داستان ایجاد می نماید. هاینز در خصوص چالش های این تغییر گفت:

بازی Oxenfree 2 بر خلاف گروهی از نوجوانان، به طور کلی دو شخصیت اصلی فارغ از رئیس آن ها یعنی اولین (Evelyn) که به وسیله واکی تاکی صحبت می نماید، دارد. از طرفی اکنون یک فرقه و بعلاوه ارواح وجود دارند که دنیا بازی یعنی جزیره ادواردز (Edwards) را تسخیر نموده اند. هاینز در خصوص مقایسه این شخصیت ها با شخصیت های نسخه قبل اضافه کرد:

با توجه به توضیحات به نظر می رسد که واکی تاکی عنصر مهمی در Oxenfree 2 باشد و چیزهای زیادی را به آن اضافه کند. کانن می گوید:

اگر بازی را تجربه نموده باشید، احتمالا می دانید که سفر در زمان یکی از عناصر مهم بازی است. کرانکل در این مورد گفت:

لازم به ذکر است که در بخشی از بازی، ریفت یا شکافی را در جزیره ادواردز ایجاد می کنیم، اما بازی لزوما در آنجا اتفاق نمی افتد. کرانکل در خصوص تاثیر رویدادهایی که در آنجا اتفاق می افتد، بیان نمود:

او در ادامه در خصوص ایده بازیابی داستان های الکس و جوناس در نسخه اول و ادامه آن در دنباله و مسائل مربوط به طراحی ارواح و شکاف ها اضافه کرد:

کانن در ادامه گفت:

اگر نسخه اول این سری را تجربه نموده باشید، احتمالا محذوب ارواح آن شده اید و دیالوگ هایی نظیر آیا. فرار. ممکن است؟ (?Is. Leave. Possible) برای مدت ها در خاطر شما به جای مانده است. هاینز در خصوص بازگشت به دنیای این بازی برای ساخت نسخه دوم می گوید که بازدید از بازی اول و توسعه آن به شکل های مختلف سرگرم کننده بود اما برای تیم نویسندگی داشتن آنتاگونیست هایی که می توان درک کرد که چرا در پی اهداف خاصی هستند، سرگرم کننده تر است.

همانطور که گفته شد، مدتی طول کشید تا تیم سازنده پس از ساخت نسخه اول به توسعه Oxenfree 2 بپردازد. کرانکل در خصوص تاثیر تجربه ساخت آثاری نظیر افترپارتی و Next Stop Nowhere که در این بین به وسیله آن ها عرضه شدند، روی بازی تازه استودیو گفت:

کانن در این میان تفسیر جالبی از این موضوع داشته و بازی ها را به قطعات لگو تشبیه می نماید:

نظر هاینز نیز در این باره قابل توجه است:

همانطور که گفته شد، استودیوی Night School متعلق به نتفلیکس است. کرانکل در این باره می گوید:

او در ادامه اضافه کرد:

در نهایت سازندگان در خصوص آثاری از نتفلکیس که علاقه مند به ساخت بازی ویدیویی از روی آن ها هستند به مواردی نظیر سریال Stranger Things ،I Think You Should Leave with Tim Robinson و فیلم The Irishman اشاره کردند.

بازی Oxenfree 2: Lost Signals هم اکنون روی پلی استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی، اندروید و iOS در دسترس است.

منبع: Paste

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2070

به "چیزهای عجیب؛ سازندگان Oxenfree 2 از دنباله ترسناک شان می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهای عجیب؛ سازندگان Oxenfree 2 از دنباله ترسناک شان می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید