پیکان بدشانس ترین تیم لیگ است، فشردگی مسابقات کار را سخت کرد

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران پیروز شد با نتیجه سه بر صفر از سد تیم شهرداری ورامین عبور کند.

پیکان بدشانس ترین تیم لیگ است، فشردگی مسابقات کار را سخت کرد

پوریا فیاضی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط خودش و تیم پیکان گفت: شخصاً بیمار بودم و نتوانستم در هفته های ابتدایی لیگ، در خدمت تیم پیکان باشم. از شرایط آرمانی ام خارج شدم. بازی مقابل شهرداری ورامین خوب بود. در ست سوم کمی از هیجان بازی کاسته شد اما مهم سه امتیاز بود که توانستیم آن را به دست آوریم که این پیروزی پس از شکست مقابل گنبد برایمان حائز اهمیت است.

دریافت کننده تیم پیکان تهران ادامه داد: پیکان را می توان یکی از بدشانس ترین تیم های نیم فصل لیگ برتر والیبال معرفی کنیم چرا که در ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان مصدوم شدند و تیم نتوانست به صورت کامل بازی ها را آغاز کند.

فیاضی درباره بازی روز چهارشنبه مقابل آمل شرح داد: تیم هراز آمل، تیم فوق العاده خوبی است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مقابل این تیم نتیجه کسب کنیم و شرایط خوبمان را ادامه دهیم.

وی درباره فشردگی مسابقات نیز گفت: شرایط سخت است به ویژه برای تیم پیکان که بازیکنان مصدوم زیادی داشت. پس از آسیب دیدگی محمدطاهر وادی، امیر حسینی به تیم ملحق شد که با توجه به فشردگی مسابقات فرصت زیادی برای تمرین نداشتیم اما به هر حال حسینی پاسور باتجربه ای است و امید داریم در آینده تیم هماهنگ تر شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1686

به "پیکان بدشانس ترین تیم لیگ است، فشردگی مسابقات کار را سخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان بدشانس ترین تیم لیگ است، فشردگی مسابقات کار را سخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید