پوسترآوای شب دهم رونمایی شد؛ تلاش&zwnjهای دختری که می&zwnjخواهد مترجم هیات ناشنوایان شود

به گزارش بلندانیوز، تهران (پانا) - پوستر مستند آوای شب دهم به کارگردانی سمیه کریمی با روایتی متفاوت از دختری که می خواهد مترجم هیات ناشنوایان شود، در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی شد.

پوسترآوای شب دهم رونمایی شد؛ تلاش&zwnjهای دختری که می&zwnjخواهد مترجم هیات ناشنوایان شود

به گزارش روابط عمومی خانه مستند؛ ساخت مستند آوای شب دهم 2 سال طول کشید و به تازگی تدوین آن به خاتمه رسیده و در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت آماده نمایش است. این مستند درباره دختری است که پدر و مادرش ناشنوا هستند و خودش می خواهد مترجم هیات ناشنوایان شود که در این راه با مشکلاتی موجه می شود.

هیات های یزدی بسیار جالب هستند و عزاداری بسیار متفاوتی را نسبت به شهرهای دیگر انجام می دهند. سوژه این فیلم زمانی به ذهن کارگردان رسید که شاهد عزاداری هیات ناشنوایان در یزد بود و مترجمی که این هیات را همراهی می کرد خیلی خوب از پس این کار برنمی آمد و حس و حال آن چنانی نداشته و در نهایت ایده ساخت مستندی در ارتباط با سعیده و علاقه اش به مترجمی هیات ناشنوایان شکل می گیرد.

مستند آوای شب دهم که در بخش فیلم های نیمه بلند مسابقه اصلی چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت حضور دارد، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و تولید شده در خانه مستند است

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1159

به "پوسترآوای شب دهم رونمایی شد؛ تلاش&zwnjهای دختری که می&zwnjخواهد مترجم هیات ناشنوایان شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوسترآوای شب دهم رونمایی شد؛ تلاش&zwnjهای دختری که می&zwnjخواهد مترجم هیات ناشنوایان شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید