پراش: از عملکرد ملی پوشان دوچرخه سواری در لیگ راضی هستم، امیدوارم مسابقات قهرمانی کشور برگزار گردد

به گزارش بلندانیوز، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری از عملکرد ملی پوشان در مرحله نخست رقابت های لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

پراش: از عملکرد ملی پوشان دوچرخه سواری در لیگ راضی هستم، امیدوارم مسابقات قهرمانی کشور برگزار گردد

محمود پراش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری مرحله نخست رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری گفت: با توجه به اینکه رکابزنان طی 6، 7 ماه گذشته در هیچ رقابتی شرکت ننموده بودند، به نظرم مسابقه خوبی بود و در واقع استارت خوبی برای مسابقات بعدی زده شد. امیدوارم مرحله بعدی و دیگر رقابت های مدنظر را نیز تا آغاز فصل سرما برگزار کنیم تا مسئله ای در این خصوص به وجود نیاید.

وی درباره عملکرد ملی پوشان در مرحله نخست گفت: با وجود آنکه رکابزنان ملی پوش در ماه های گذشته در هیچ رقابت رسمی شرکت ننموده بودند، اما شرایط شان خوبی بود و از عملکردشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری درباره برنامه های پیش رو مطرح کرد: یکی از اهداف اصلی ما برگزاری تمامی مراحل لیگ برتر است. این مسابقات تنها منبع درآمد برای رکابزنان محسوب می گردد و بر همین اساس کوشش مسئولان بر آن است که این مسابقات به طور کامل برگزار گردد. پس از آن نیز به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم. البته برای این مسابقات پروتکل های خاصی که از سوی فدراسیون جهانی معین شده است را باید اجرایی کنیم، در غیر این صورت 50 هزار فرانک سوئیس جریمه می شویم. این مسابقات اهمیت زیادی به ویژه در بخش جاده دارد و باید با رعایت تمامی پروتکل ها و اجرای قوانین، این رویداد را به خاتمه برسانیم.

پراش با اشاره به احتمال برگزاری مسابقات جاده قهرمانی آسیا به میزبانی امارات گفت: هنوز تقویم رسمی سال 2021 از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا و فدراسیون جهانی اعلام نشده است و قرار است این اتفاق تا نوامبر رخ بدهد. با این وجود اگر مسئله ای به وجود نیاد، کشور امارات میزبانی این رویداد خواهد بود.

وی در خاتمه درباره سهمیه اختصاص یافته به دوچرخه سواری ایران برای حضور در المپیک 2020 توکیو گفت: سهمیه ها در دوره های قبلی المپیک براساس رنکینگ کشورها در قاره آسیا اختصاص می یافت، اما برای این دوره شرایط فرق نموده و براساس رنکینگ جهانی است. همین مسئله نیز کار را سخت کرد و در نهایت یک سهمیه به ایران رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1000

به "پراش: از عملکرد ملی پوشان دوچرخه سواری در لیگ راضی هستم، امیدوارم مسابقات قهرمانی کشور برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراش: از عملکرد ملی پوشان دوچرخه سواری در لیگ راضی هستم، امیدوارم مسابقات قهرمانی کشور برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید