سمیه یزدانی: دو هفته در اسپانیا قرنطینه کامل بودم، در اروپا پیشرفت زیادی می کنم

به گزارش بلندانیوز، بانوی رکابزن لژیونر ایران گفت: بهترین دوران دوچرخه سواری من در مسابقات اروپایی بود اما به دلیل شیوع کرونا و لغو تمامی مسابقات، مجبور شدم فعلا به ایران برگردم.

سمیه یزدانی: دو هفته در اسپانیا قرنطینه کامل بودم، در اروپا پیشرفت زیادی می کنم

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سمیه یزدانی، نخستین بانوی رکابزن ایران است که پیروز به کسب مدال جاده قهرمانی آسیا شد و پس از آن، لژیونر شدن پیروزیت دیگری بود که برای این دختر دوچرخه سوار به دست آمد. یزدانی درحالی که حضور در مسابقات اسپانیا را با تیم خود تجربه می کرد با شیوع ویروس کرونا و لغو رقابت ها مواجهه شد. از این رو مجبور شد فعلا به ایران برگردد و منتظر آغاز مجدد مسابقات بماند.

یزدانی در گفت وگو با خبرنگاران درباره تجربه خود از حضور در مسابقات اروپایی اعلام کرد: بهترین دوران دوچرخه سواری من در اروپا گذشت زیرا بعد از سالها این فرصت پیش آمد که با بهترین دوچرخه سواران دنیا رقابت کنم. سطح مسابقات بسیار بالا بود به صورتی که از 166 دوچرخه سوار اروپایی فقط 89 دوچرخه سوار توانستند مسابقه را به انتها برسانند.

او ادامه داد: در این مسابقات بهترین دوچرخه سواران دنیا حضور داشتند از جمله قهرمان المپیک ریو، قهرمان اروپا، قهرمان های بیشتر کشورهای اروپایی از جمله کشور سوییس، کانادا ، اسپانیا، نروژ، مراکش و چند کشور دیگر و من تنها دوچرخه سوار از قاره آسیا بودم که در این مسابقات رقابت کردم. پنج مسابقه دیگر هم داشتیم که به دلیل شیوع کرونا لغو شد و تاریخ مسابقات به زمان دیگری موکول شد. در واقع مسابقات برگزار می گردد و فقط تاریخ آن ها تغییر نموده است.

یزدانی در پاسخ به این پرسش که برای بازگشت به ایران با مسئله ای برخورد نکرد؟ توضیح داد: زمان پرواز روزی بود که ویزای من تمام می شد اما همان روز پرواز لغو شد. مدیر تیم به دلیل وجود کرونا در ایران و برای مراقبت از سلامتی ام برای تمدید ویزای من اقدام کرد که متأسفانه در اسپانیا هم کرونا به طور وسیع پیشرفت کرد و تمام مسابقات لغو شد و من مجبور شدم به ایران برگردم.

این بانوی رکابزن ایران در پاسخ به این پرسش که در شرایط شیوع ویروس کرونا چگونه تمرین می نماید تا افت نداشته باشد؟ تاکید نمود: من دو هفته در اسپانیا در قرنطینه کامل بودم و تمرینات خود را در خانه و با غلتک ادامه دادم. در ایران به دلیل این که قرنطینه وجود ندارد می توانم تمرینات خود را در خارج از خانه ادامه دهم و خدا را شکر افت نداشتم.

او در خصوص آغاز مجدد مسابقات خود در اروپا نیز گفت: برنامه و تاریخ جدید مسابقات را برای من فرستاده اند. مسابقات از خرداد آغاز می گردد و من خرداد برمی گردم.

دارنده مدال برنز آسیا در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید حضور در مسابقات اروپایی تا چه اندازه می تواند به پیشرفت او یاری کند؟ گفت: در صورت ادامه حضورم در اروپا پیشرفت قابل توجهی خواهم کرد.

یزدانی در انتها گفت: به امید روزی که در ایران هم مانند کشورهای اروپایی به مردم رعایت فاصله یک و نیم متری از دوچرخه سواران را آموزش دهند و در کل جاده های سطح کشور تابلوی رعایت فاصله یک و نیم متری نصب گردد. هم چنین راننده هایی که این فاصله رو رعایت نمی نمایند جریمه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 695

به "سمیه یزدانی: دو هفته در اسپانیا قرنطینه کامل بودم، در اروپا پیشرفت زیادی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیه یزدانی: دو هفته در اسپانیا قرنطینه کامل بودم، در اروپا پیشرفت زیادی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید