تشریح دلایل عدم حضور ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش جاده قرار بود با ترکیب محمد گنج خانلو، امیرحسین جمشیدیان و سمیه یزدانی راهی رقابت های قهرمانی جاده دنیا در یورک شایر انگلیس گردد اما این سفر لغو شده است.

تشریح دلایل عدم حضور ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما برای حضور در این رویداد درخواست ویزا کردیم اما متاسفانه به ما وقت مصاحبه ندادند.

وی اضافه کرد: دریافت ویزا برای سفر به انگلیس یک پروسه زمانی داشت که باید برای ما وقتی معین می شد تا مدارک و اسناد را بدهیم اما این وقت را تعیین نکردند و ما هم دیدیم که در این زمان کم این مسئله جز هزینه اضافه بر سازمان هیچ سودی برای ما ندارد چرا که این پروسه 25 تا 30 روز زمان می خواست.

قمری گفت: حضور ما در مسابقات دنیای یک انگیزه برای رکابزنان بود و برای آن هدف داشتیم. اما به جای آن بلافاصله چند مسابقه را جایگزین کردیم و قرار است تیم های باشگاهی ما چون سپاهان راهی تورهای اندونزی و چین شده و بعد در تور آذربایجان شرکت کند. همین طور بچه های ما در چند ماه آینده در رقابت های پیست قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد و تیم باشگاهی آذربایجان هم قرار است در چند تورآسیایی شرکت کند.

وی بیان نمود: به هر حال در رقابت های قهرمانی دنیا برای کسب امتیاز باید روی سکو می رفتیم و در شرایطی که در سال قبل المپیک قرار داریم کسب این امتیاز سخت بود. حضورمان در این تورها بیشتر به نفع ماست و به همین دلیل با لغو سفر به رقابت های دنیای بلافاصله این تورها را جایگزین کردیم تا بتوانیم در اینجا امتیازات خوبی را بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 131

به "تشریح دلایل عدم حضور ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح دلایل عدم حضور ایران در مسابقات جهانی دوچرخه سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید