انتها دور مقدماتی رقابتها، تنها یک شکست در روز سوم ثبت شد

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا امروز 20 آبان ماه با برگزاری رقابت های دور مقدماتی در مالزی ادامه پیدا کرد و ملی پوشان کشورمان در هشت مسابقه به مصاف رقبا رفتند. در بخش مردان بزرگسالان تیم ملی کشورمان که همه مسابقات خود را با برد پشت سر گذاشته امروز هم در دیدار با مالزی میزبان رقابتها توانست با نتیجه 8 بر صفر پیروز گردد. تیم ملی بزرگسالان در دومین دیدار مقابل استرالیا نهاده شد و با نتیجه 7 بر 4 به فزونی رسید و به دور نیمه نهایی صعود کرد.

انتها دور مقدماتی رقابتها، تنها یک شکست در روز سوم ثبت شد

در رده سنی پسران زیر 21 سال جوان ایران در یک بازی حساس مقابل مالزی نهاده شد و در حالی که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به خاتمه رسید در نیمه دوم ملی پوشان کشورمان با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 5 بر 4 پیروز شدند. ملی پوشان کشورمان در این بخش در بازی خاتمهی دور مقدماتی خود در یک بازی حساس 4 بر 2 مقابل چین تایپه پیروز شدند.

در بخش بانوان و در رده سنی زیر 21 سال تیم ایران مقابل چین تایپه به میدان رفت. در این بازی حساس ملی پوشان ایران نتیجه را 3 بر 2 به حریف واگذار کردند. با این نتیجه ایران در جدول مقدماتی دوم شد و باید در مرحله دوم برای رسیدن به فینال فردا مقابل سنگاپور به میدان برود.

در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان نیز تیم کشورمان مقابل مالزی میزبان این دوره با نتیجه 22 بر صفر پیروز شد. بانوان کشورمان در بازی دوم امروز خود چین را 17 بر صفر از پیش رو برداشتند و در بازی خاتمهی هند را 18 بر صفر در هم کوبیدند.

رقابتهای کانوپولوی قهرمانی آسیا فردا یکشنبه 21 آبان ماه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 133

به "انتها دور مقدماتی رقابتها، تنها یک شکست در روز سوم ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها دور مقدماتی رقابتها، تنها یک شکست در روز سوم ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید