ورنر: بایرن مونیخ بهترین مهاجم نوک دنیا را دارد، می توانم در خارج از آلمان بازی کنم

به گزارش بلندانیوز، مهاجم آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ از روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین مهاجم نوک دنیا یاد کرد.

ورنر: بایرن مونیخ بهترین مهاجم نوک دنیا را دارد، می توانم در خارج از آلمان بازی کنم

با هزینه سفر آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیمو ورنر که با عملکرد خوبش در تیم فوتبال لایپزیگ نظر باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله چلسی و منچستریونایتد را به خود جلب نموده است، در گفت وگو با نشریه آلمانی کیکر گفت: قطعاً می توانم تصور کنم که در مقطعی از دوران حرفه ای ام می توانم در خارج از آلمان بازی کنم اما مقصد مشخصی برای رفتن وجود ندارد. برای من هر چیزی ممکن است.

وی اضافه کرد: وقتی بازیکنی 23 ساله تا به اینجای فصل 20 گل در بوندس لیگا به ثمر می رساند، قطعاً نظرها را به خود جلب می نماید اما من در حال حاضر توجهی به این چیزها ندارم و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ما حالا بازی های مهمی در پیش داریم که برای ادامه فصل سرنوشت ساز خواهد بود. این چیزی است که من در حال حاضر روی آن تمرکز نموده ام و بعداً درباره آینده ام فکر خواهم کرد.

مهاجم آلمانی لایپزیگ همچنین در مورد اظهارنظر حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ که احتمال جذب ورنر را رد نموده بود، گفت: بایرن مونیخ بهترین مهاجم نوک دنیا یعنی لواندوفسکی را در اختیار دارد اما من نگران چیزی نیستم. تیم های زیادی مقابل ما دفاعی بازی می نمایند اما با این حال من همچنان گلزنی می کنم.

ورنر در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا می توانی بازی در کنار لواندوفسکی را تصور کنی؟، گفت: مهاجمانی که بیش 20 گل به ثمر می رسانند، می توانند در کنار هم به خوبی بازی نمایند اما من در حال حاضر به این چیزها فکر نمی کنم.

این مهاجم 23 ساله که تا خاتمه ژانویه 2023 با لایپزیگ قرارداد دارد، این فصل در 28 بازی آمار 25 گل زده و 10 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 493

به "ورنر: بایرن مونیخ بهترین مهاجم نوک دنیا را دارد، می توانم در خارج از آلمان بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورنر: بایرن مونیخ بهترین مهاجم نوک دنیا را دارد، می توانم در خارج از آلمان بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید