نتایج نظرسنجی نوروز 92 و مقاصد گردشگری

به گزارش بلندانیوز، چندی قبل اقدام به برگزاری نظرسنجی در میان کاربران بانک تور و گردشگری نمودیم و اسپاسنسر مسابقه هم جایزه تور کیش رو به قید قرعه به یکی از مسافران سایت اهدا نمودند . هم اکنون نتایج آن نظر سنجی به صورت یک فایل تصویری (Infographic) آماده شده است که میتوانید با مراجعه به این صفحه فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

نتایج نظرسنجی نوروز 92 و مقاصد گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

نتایج به دست آمده حاوی نکات جالبی است که برای دوستانی که در زمینه گردشگری فعالیت میکنند میتوایند بسیار حائز اهمیت و حیاتی باشد. شاید جالبترین نکته ای که به چشم ما آمد این بود که درصد بسیار زیادی از کاربران جزیره کیش را به عنوان مقصد نهایی خود جهت مسافرت های نوروزی انتخاب کرده اند . البته این نتایج زمانی که قیمت تمامی مقاصد توریستی ویژه نوروز تعیین شوند دستخوش تغییرات گسترده ای گردد اما به هر حال بسیاری از این اطلاعات (با توجه به بازه بزرگ جامعه آماری که تقریبا تعداد 4700 نفر بوده اند) میتوانید بسیار کارآمد و اثر بخش باشند

نکته ارزشمند دیگری که بدست آمد این است که بسیاری از کاربران و مدیریان آژانسهای مسافرتی تصور میکنند که در وب سایت خبرنگاران (با توجه به معنی دامین) فقط باید تورهای لحظه آخری را جستجو کنند و کاربران نیز فقط برای خرید تورهای لحظه آخری به این وب سایت مراجعه میکنند، اما با انجام این قرعه کشی مضخ گشت درصد بسیار زیادی از کاربران (تقریبا 45%) به دنبال تورهای معمولی (به معنی خرید تور به برنامه ریز بلند مدت) و یا تورهای لوکس هستند.

با کلیک بر روی عکس زیر میتوانید نتایج و جزییات کامل این نظرسنجی را در ابعاد بزرگتر ملاحظه بفرمایید :

منبع: لست سکند
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 337

به "نتایج نظرسنجی نوروز 92 و مقاصد گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نظرسنجی نوروز 92 و مقاصد گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید