نام نویسی 20 هزار نفردر طرح نهضت مسکن استان همدان

به گزارش بلندانیوز، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان از نام نویسی 20 هزار همدانی در طرح نهضت مسکن اطلاع داد.

نام نویسی 20 هزار نفردر طرح نهضت مسکن استان همدان

به گزارش خبرنگاران از همدان،مجید صالحی امیر معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان بیان نمود: فرقی بین طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت مسکن نیست، در هر دو طرح هدف، خانه دار کردن مردم است.

او با بیان اینکه مواردی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نموده اند و مواردی که در طرح نهضت مسکن ثبت نام می نمایند، با هم دیده می شوند، گفت: ملاک برای ما واریزی های به موقع است که رقم این واریزی های اولیه نیز برابر 40 میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه افرادی که تخصیص زمین برای طرح آن ها منظور شده است، واریزی های دیگری داشته اند، عنوان کرد:، اما افرادی که هنوز تخصیص زمین برای آن ها منظور نشده با افرادی که به تازگی نام نویسی می شوند، در یک مرحله قرار دارند و ملاک پیش روی کار آنها، واریزی های به موقع آن ها است.

صالحی امیر ادامه داد: نام نویسی برای کل استان همدان در قالب طرح نهضت مسکن شروع شده است و شاهد استقبال خوبی در سطح استان به ویژه شهرستان همدان در این زمینه بوده ایم، و تا به امروز نزدیک به 20 هزار نفر در شهر همدان در قالب این طرح نام نویسی نموده اند که البته این عدد ناخالص بوده و بایستی مورد پالایش و صحت سنجی قرار گیرد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان گفت: طبق دستوری که وزیر راه به معاونت شهرسازی خود داده است، موضوعاتی برای تأمین زمین مطرح است بدین سان، هم اکنون بحث زمین از آن طریق درحال پیگیری است و زمانی که بحث زمین حل گردد، در شهر همدان مسئله ای برای ادامه جهت نخواهیم داشت.

منبع مهر

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1741

به "نام نویسی 20 هزار نفردر طرح نهضت مسکن استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام نویسی 20 هزار نفردر طرح نهضت مسکن استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید