یک دربی نه شاید دو دربی پیش رو داشته باشیم ، این دو نفر عامل حذف استقلال و پرسپولیس هستند

به گزارش بلندانیوز، هافبک سابق پرسپولیس می گوید احتمال دارد دو دربی پش از آغاز فصل آینده در پیش داشته باشیم.

یک دربی نه شاید دو دربی پیش رو داشته باشیم ، این دو نفر عامل حذف استقلال و پرسپولیس هستند

به گزارش خبرنگاران بهزاد داداش زاده درباره قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال، گفت: ابتدا قهرمانی پرسپولیس را به طرفداران، پیشکسوتان، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه تبریک می گویم. پرسپولیس مقابل نساجی عملکرد خوبی از خودش ارائه کرد و از دقیقه اول بازی در پی زدن گل بود. هم پرسپولیس بسیار عالی کار کرد و هم اینکه نساجی آن تیم همیشگی نبود. پرسپولیس از ابتدای بازی برای رسیدن به گل برنامه داشت، طوفانی شروع کرد و زود هم به گل رسید. هر تیمی با 10 نفره شدن محتاط تر بازی می کند، اما نساجی بعد از اخراج زودهنگام بازیکنش ضدفوتبال بازی نکرد. هیچ تیمی دوست ندارد با تعداد گل زیاد شکست بخورد. قهرمانی در لیگ برتر حق پرسپولیس و گل محمدی بود و یک فصل سخت و طولانی را به اتمام رساند.

*بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه وطنی پرسپولیسی بودند

وی در مورد جوسازی ها علیه قهرمانی پرسپولیس، گفت: بعضی افراد جو بدی در این هفته های اخیر علیه پرسپولیس ایجاد کردند و قبل از دیدار با نساجی هم حاشیه های زیادی را برای پرسپولیس درست کردند. به نظرم در این حواشی بعضی ها مطرح می شوند و نباید زیاد به آنها توجه کرد. نه تنها بیشتر تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، پرسپولیسی بودند، در خود استان مازندران هم پرسپولیس طرفداران پرشور زیادی دارد. از طرف دیگر نصف بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس مازندرانی هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دشمن پرسپولیس، حاشیه است، شرح داد: پرسپولیس از ابتدای فصل انسجام تیمی خوبی داشت، اما رفته رفته این تیم را به حاشیه بردند و همین باعث شد تا امتیازات مهمی را در عین ناباوری در چند بازی از دست دهد، ولی با مدیریت کادر فنی مجدداً تیم به روند خوبش برگشت و در 10 بازی انتهای فصل را بسیار حساب شده به سمت قهرمانی حرکت کرد.

*با قهرمانی استقلال در جام حذفی، یک دربی دیگر در سوپرجام خواهیم داشت

پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس تحت هر شرایطی باید قهرمان جام حذفی شود، گفت: جام حذفی، جام شگفتی هاست و نمی شود پیش بینی کرد که چه تیمی قهرمان خواهد شد. پرسپولیس دو فینال دیگر برای قهرمانی دارد و فرصت این را دارد که بعد از قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی را فتح کند. اگر استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی برسند یک دربی دیگر را در پیش داریم. اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود، یک دربی دیگر در سوپرجام خواهیم داشت.

*چرا اولیایی و مصطفوی زمان مدیریت خودشان مسائل سرخابی ها را حل نکردند

داداش زاده درباره خطر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: متاسفانه بی کفایتی و بی تدبیری آقایان در فدراسیون های گذشته باعث شد تا در کمال ناباوری شاهد حذف دو تیم بزرگ ایران از آسیا باشیم. اولیایی و مصطفوی پارسال استقلال و پرسپولیس را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کردند. این دو نفر سال ها مسئولان فدراسیون و باشگاه بودند و کاملا بر امور باشگاه داری واقف هستند اما چرا آن سال ها که خودشان مسئولیت داشتند، خواسته های AFC را برآورده نکردند؟ الان که هیچ مسولیتی در هیچ کجای فوتبال ایران ندارند، چرا استقلال و پرسپولیس را وارد حاشیه می کنند؟ چرا زمان مدیریت خودشان مسائل را برطرف نکردند؟ و حالا توقع دارند وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال کاری انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2043

به "یک دربی نه شاید دو دربی پیش رو داشته باشیم ، این دو نفر عامل حذف استقلال و پرسپولیس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دربی نه شاید دو دربی پیش رو داشته باشیم ، این دو نفر عامل حذف استقلال و پرسپولیس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید