تور ایتالیا: میلان، لیورپول برای من یک بازی فراموش نشدنی است

به گزارش بلندانیوز، پیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، به خاطره بازی با ملاقات برابر لیورپول در فینال 2007 پرداخت.

تور ایتالیا: میلان، لیورپول برای من یک بازی فراموش نشدنی است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلان سال جاری بعد از مدت ها دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته و امشب اولین بازی خود در فصل 22-2021 رقابت ها را مقابل لیورپول برگزار خواهد نمود. اما شاید خاطره انگیز ترین فینال تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 و در ملاقات بین همین دو تیم رقم خورد. جایی که لیورپول بعد از یک بازگشت استثنایی در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد و فاتح چمپیونزلیگ شد.

با این حال دو سال بعد از آن مسابقه تاریخی میلان از لیورپول انتقام گرفت و با غلبه بر این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شد. مسابقه ای که در سال 2007 برگزار گردید و میلان با نتیجه 2-1 از سد لیورپول عبور کرد و به قهرمانی رسید.

پیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، که در فینال 2007 یکی از گل های این تیم را به ثمر رسانده بود حالا به خاطره بازی با آن مسابقه پرداخته و می گوید: امیدوارم بتوانم در بازی برگشت که در سن سیرو برگزار می گردد حضور داشته باشم. این یک بازی فراموش نشدنی برای من است. این برترین مسابقه زندگی من است زیرا خاطرات خوبی را به یاد می آورد.

چیزی که بیشترین لذت را به من می دهد این است که دوباره میلان را در لیگ قهرمانان ببینم. به لطف مربی، استفانو پیولی و کار پائولو مالدینی و مدیریت، آنها دوباره یک تیم واقعی هستند. امیدوارم بازی خوبی را ببینم و امیدوارم میلان یک بازی عالی انجام دهد که این موضوع اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد؛ اتفاقی که در هر بازی بیشتر و بیشتر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1582

به "تور ایتالیا: میلان، لیورپول برای من یک بازی فراموش نشدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: میلان، لیورپول برای من یک بازی فراموش نشدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید